מערכת COL | יום י"ד סיון ה׳תשע״ו 20.06.2016

בשורה: בית חב"ד ברמב"ש ג' - מן המיצר אל המרחב

בישיבה שהתקיימה השבוע של וועדת ההקצאות בעיר בית שמש - התקבלה החלטה חשובה ביותר: אישור חוקי למבנה הזמני של בית חב"ד המפואר ברמת בית שמש ג' והרחבה של למעלה מכפול מגודלו כיום ● כזכור, וכמו שדיווחנו על כך בהרחבה כאן ב-COL, בחודש אלול האחרון התנהלה מערכה גדולה מאד לאחר שעיריית בית שמש הורתה לפרק את המבנה שהקימה קהילת חב"ד בשכונה החדשה רמת בית שמש ג' ● לתשומת לב ראש העיר הרב משה אבוטבול: החבדניקים רוצים כעת 770  לסיפור המלא
בשורה: בית חב
שליח חב"ד ברמת בית שמש ג' הרב בנימין מנדלסון, בהכנסת ספר תורה לע"נ אימו מרת שיינא מנדלסון, לבית הכנסת חב"ד. למטה: אישור מבנה בית הכנסת - בית חב"ד ברישומי העירייה

בישיבה שהתקיימה השבוע של וועדת ההקצאות בעיר בית שמש – התקבלה החלטה חשובה ביותר: התקבל אישור חוקי למבנה של בית חב"ד המפואר ברמת בית שמש ג' והרחבה של למעלה מכפול מגודלו כיום.

כזכור, וכמו שדיווחנו על כך בהרחבה, לפני פחות משנה, בחודש אלול האחרון התנהלה מערכה גדולה מאד לאחר שעיריית בית שמש הורתה לפרק את המבנה שהקימה קהילת חב"ד בשכונה החדשה רמת בית שמש ג'.

רק לאחר הפעלת קשרים ענפה ולאחר שחברי הקהילה חסמו בגופם את הטרקטורים שבאו להחריב, ח"ו, את בנין בית הכנסת - נאותה העיריה לאשר בדיעבד את המבנה הזמני של בית הכנסת, ובהמשך אף היתה הסכמה בע"פ שאפשר להגדילו ולהרחיבו.

חברי הקהילה בראשות השליח הרב בנימין מנדלסון, חתמו על עצומה של למעלה מ-120 חתימות והפעילו את כל הגורמים המתאימים בעיריה ומחוצה לה – כדי לקבל הקצאה של שטח מכובד, לבנות עליו מבנים קבועים גדולים ומפוארים.

בראש וראשונה בניין בית הכנסת גדול, וכן למוסדות חינוך לתפארת של חב"ד, החל מהגיל הרך עבור חסידי חב"ד שבשכונה והמקורבים לחב"ד, כדי להרבות ולהפיץ עוד יותר את מעיינות חסידות חב"ד בקרב הקהילה של רמת בית שמש ג'.

כזכור, לפני כחודש ימים הוכנס ספר תורה חדש ומפואר לבית הכנסת של הקהילה ברמת בית שמש ג', ובהשתתפות מאות רבות של תושבי השכונה, אנשים נשים וטף - פעולה שהרבתה והגדילה את התעניינות התושבים בבית חב"ד שבמקום, והוסיפה עוד ועוד מתפללים בבית הכנסת.

החזון: בניין כדוגמת 770 המשקיף אל ירושלים

לפי החזון של שליח הרבי בשכונה וחברי ועד הקהילה - "ייבנה בהקדם בעז"ה דגם בנין כדוגמת 770 על הגבעה הכי גבוהה ברמת בית שמש ג', בית שמתוכו ניתן יהיה להשקיף אל ירושלים עיר קדשנו, ובקרוב בע"ה נזכה לקבוץ כל הגלויות ומכל המקומות עד לגאולה השלימה ע"י משיח צדקנו, אכי"ר".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.