מערכת COL | יום ד' סיון ה׳תשע״ו 10.06.2016

כאיש אחד בלב אחד: הכנסת ספר תורה בקפריסין

כהכנה לחג מתן תורה, הוכנס ברוב פאר והדר ומתוך שמחה וריקודים ספר תורה חדש למרכז חב"ד קפריסין בראשות השליח והרב הראשי לקפריסין הרב אריה זאב רסקין, נדבת משפחת אבני, כאשר כל אחד מבני הקהילה זוכה לכתוב אות בספר התורה ולהתחבר באופן אישי ומוחשי להשלמת התורה  הכנסת ספר תורה בקפריסין
כאיש אחד בלב אחד: הכנסת ספר תורה בקפריסין
כהכנה לחג מתן תורה, הוכנס ברוב פאר והדר ומתוך שמחה וריקודים ספר תורה חדש למרכז חב"ד קפריסין בראשות השליח והרב הראשי לקפריסין הרב אריה זאב רסקין, נדבת משפחת אבני שי', כאשר כל אחד מבני הקהילה זוכה לכתוב אות בספר התורה ולהתחבר באופן אישי ומוחשי להשלמת התורה.

הארוע נפתח בתפילת מנחה ברוב עם, בהשתתפות יהודים מכל סוגי המגזרים והעדות בבחינת "ויחן שם ישראל - כאיש אחד בלב אחד". עם סיום התפילה החלו בכתיבת האותיות החותמות את ספר התורה, כאשר כל אחד ואחד מבני הקהילה זכה לכתוב אות בספר התורה.

עם השלמת הספר, פרץ הקהל בשירת סימן טוב ומזל טוב, ולאחר ההגבהה והגלילה יצא הקהל בריקודים ובשמחה גדולה לרחובה של עיר, כאשר המשטרה סגרה את הרחובות הסמוכים לכבודה של תורה. בסיום התלוכה יצאו ספרי התורה הותיקים לקראת הספר החדש, לקבלו אל ההקפות בבית הכנסת, שם כל אחד מהמשתתפים זכה לקרוא פסוק מפסוקי ההקפות. בסיום ההקפות הוכנסו ספרי התורה אל ארון הקודש, תוך שהקהל מנגן ניגוני דביקות חסידיים.

ארוע זה הוא אחד מתוך מגוון ארועים מיוחדים הנערכים בשנת "הקהל", כך נכחו בו השלוחים מהערים בהם נפתחו בשנים האחרונות בתי חב"ד חדשים יחד עם חברי קהילתם. יחד פנה הקהל לסעודת מצווה כיד המלך, שם סיפר הרב יהושע רסקין על המעלה המיוחדת של הכנסת ספר תורה בשנת הקהל וכהכנה לחג בו קיבלנו את התורה בהר סיני.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.