מערכת COL | יום ב' סיון ה׳תשע״ו 08.06.2016

"חור קטן בגוף – חור גדול בנשמה" ● בריאות

עם הצלחה לא מתווכחים: לאחרונה הסתיימה הסדנה השלישית של 'א-מחיי'ה' בעין גדי המשלבת חיזוק וניקוי הגוף, ומועילה גם לנשמה ● בעקבות ההצלחה יוצאת בקרוב לדרך סדנא מספר 4, שתגרום לכם לחשוב אחרת על בריאותכם ● בכתבה המלאה: סיקור על הסדנא, תגובת המשתתפים, וגם: מה אמר האדמו"ר מבויאן על המזון שמוגש בסדנא?  סדנת א'-מחיי'ה בעין גדי

משתתפי סדנת א'-מחיי'ה' בעין גדי מסכמים שבוע חווייתי, עם מזון בריא, ועם מיטב המרצים שגרמו למשתתפים 'לחשוב לגמרי אחרת', על בריאות גופם. לגוף ולנשמה.

השתתפו: המרצה המומחה הרב יובל הכהן אשרוב, התזונאית דבורה בראל, ד"ר אברהם מוסקוביץ' רופא טבעוני שמלווה את הסדנא, ואמיר פרלמן מנהל פיתוח ומחקר במרכז הרמב"ם ...

כל זאת לצד אווירה של תורה, שיעורי חסידות, תפילות במניין, ומוצרי המזון בהכשרתו המהודרת של הרב מרדכי ביסטריצקי, רב קהילת חב"ד צפת וראש מחלקת הכשרות בעיר.

ר' עמי פיקובסקי: "זאת הסדנא הרביעית שיוצאת לדרך. אין ספק שזאת הצלחה גדולה, העובדה שאחוז גדול מהמשתתפים חוזרים לעוד סדנא לאחר חודש אחד זה אומר הכל.

"אנו קוראים לחסידי חב״ד להצטרף, למשהו מועיל לבריאות הגוף והנפש כאחד", אומר עמי, ומספר: אורח מיוחד היה בסדנא שעברה, האדמו"ר מבויאן. היה לי את הכבוד לשרת אותו, ולהגיש לחדרו את מוצרי המזון ומיצי הבריאות המיוחדים שלנו. הוא ממש התרשם, ואמר לי בשם המגיד ממזריטש: "חור קטן בגוף - חור גדול בנשמה".

מה שעושה את הסדנא למוצלחת, זה לא רק האוכל הבריא, אלא ההרצאות המרתקות. "יום עיון עם הרב יובל אשרוב, משנה כל צורת החשיבה של הבן אדם. הידע שיש לו בכל התזונה הטבעית הוא מדהים", אומר ר' עמי, ומוסיף להמחיש: זה יכול להוסיף גם חיים, בדיוק כמו 'אוברול' ברכב. אנו ממליצים לבוא מראש לסדנא עם תוצאות בדיקות דם כלליות ובדיקת לחץ דם. ביום השלישי של הסדנא אנו ממליצים למדוד לחץ דם, והשינוי נראה באופן ברור!"

"יש כאן מומחים בתחום, שיכולים לכוון את המשתתף לחיות חיים בריאים. כמו כן התעמלות, שחיה, וטיול בטבע אלו הדברים החשובים, נותנים כאן כלים טובים לחיים.

ממה התפעל האדמו"ר מבויאן

ר' עמי ידוע בקסמו האישי, וכשהוא מציע להניח תפילין למאן-דהוא, יהיה לו קשה לסרב. כך גם קרה עם מנכ"ל המלון, שהגיע לבקש ברכה מהאדמו"ר מבויאן. טרם הספיק להכנס, ועמי אומר לו: "דוד תניח תפילין". האדמו"ר מבויאן התפעל מאוד ואמר לר' עמי: "אני מקנא בך, שאתה מניח תפילין לאנשים כאלה (שנראים רחוקים מתומ"צ)

"האוכל הזה מבורך", אמר האדמו"ר מבויאן על האוכל של הסדנא 'א-מחיי'ה'. "הוא מרפא אנשים". עוד שיחה התפתחה בין האדמו"ר לר' עמי, וכשעמי ברכו ב'יאריך ימים על ממלכתו', האדמו"ר התפעל וציין שאותה ברכה בדיוק שלח הרבי אליו באמצעות שליח, לאחר שמונה לאדמו"ר.

*

הנה הנה זה בא...
סדנת אמחייה 4 🌴
יוצאת לדרך ...
חופשת בריאות לגוף ולנפש במלון ספא עין גדי
19-23/6/16
להרשמה ופרטים נוספים:
איריס אהובה
052-6956965

[email protected]
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.