מערכת COL | יום א' סיון ה׳תשע״ו 07.06.2016

חסידי חב"ד פונים לרבנים: סננו את אתר "כיכר השבת"

הסערה ממשיכה: לאחר שאתר "כיכר השבת" פרסם כתבה בוטה נגד רבו של כפר חב"ד, הרב מאיר אשכנזי, וכתב האתר אף התראיין נגדו בשידור ברדיו, כעת מתפתחת מחאה בקרב אנ"ש ● בהודעה, העוברת מקבוצה לקבוצה, נקראים חסידי חב"ד לפנות למוקד סינון התוכן של בית דין רבני חב"ד ולבקש מהם להגביל את הגלישה לאתר ● "פנו עכשיו בעניין למוקד הסינון והיה זה חלקכם בהגנה על כבוד רב הכפר ועל כבוד חסידי חב״ד", לשון ההודעה ● נוסח ההודעה המלא, בכתבה המלאה סערה בכפר
חסידי חב
צילום: צילום מסך (עיבוד: COL)
לאחרונה פרסם האתר "כיכר השבת" כתבה המשמיצה את הרב מאיר אשכנזי, וטוענת כנגד האופן בו הוא מנהל את הכפר ועומד על דרכי הצניעות. כתב האתר הגדיל לעשות, ואף התראיין בנושא זה לתחנת הרדיו גלי צה"ל כאשר הוא מותח ביקורת חריפה על הרב ועל הנהגתו.
בשעות האחרונות מתפרסמת הודעת ווטסאפ בקבוצות השונות, וכוללת מחאה חריפה נגד האתר. כותבי ההודעה, שאינם חותמים בשם, פונים אל חסידי חב"ד לכתוב אל מוקד הסינון של בית דין רבני חב"ד בבקשה להוציא את האתר מרשימת הסינון של האתרים המותרים בחב"ד.
"מזה כמה ימים", נכתב בהודעה, "שאתר ״כיכר השבת״ המתחזה לאתר חרדי למרות שמכיל קישורים לאתרים הכי גרועים, תוקף ורומס את רבו של כפר חב״ד שליט״א על שעומד על משמר הצניעות כראוי לכפר השייך לרבי. הגדיל לעשות כתב האתר שהתראיין והסית נגד הרב בתקשורת החילונית! מה אנחנו יכולים לעשות בעניין? דבר ראשון לדאוג שאתר זה יוסר מרשימת האתרים שסינון הבי״ד מאפשר להיכנס אליהם. פנו עכשיו בעניין למוקד הסינון והיה זה חלקכם בהגנה על כבוד רב הכפר ועל כבוד חסידי חב״ד: [email protected]".
כזכור, בית דין רבני חב"ד פרסמו הוראה לסנן את מכשירי הסמארטפון באמצעות חברת נטספארק עם פיקוח צמוד של נציג בית הדין הקובע את רשימת האתרים המותרים. חסימה כזו תהווה אם כן סוג של חרם על האתר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.