מערכת COL | יום א' סיון ה׳תשע״ו 07.06.2016

בישיבת חב"ד "חזון אליהו": כינוס תורה

ביום חמישי נערך בישיבת חב"ד ליובאוויטש "חזון אליהו" כינוס תורה במלאות 17 שנה לפטירתו של עו"ד ר' אליהו מירון ע"ה אשר על שמו נקראת הישיבה ובסמיכות ליום השנה לפטירתו של בנו הר"ר מרדכי (מוטי) מירון ע"ה שנפטר לפני שנה   כינוס תורה
בישיבת חב
ביום חמישי נערך בישיבת חב"ד ליובאוויטש "חזון אליהו" כינוס תורה במלאות 17 שנה לפטירתו של עו"ד ר' אליהו מירון ע"ה אשר על שמו נקראת הישיבה ובסמיכות ליום השנה לפטירתו של בנו הר"ר מרדכי (מוטי) מירון ע"ה שנפטר לפני שנה.

בכינוס תורה, שעמד בסימן של "ימי הספירה – ההכנה הראויה לקבלת התורה" השתתפו תלמידי הישיבה, אברכי הכולל, ובני משפחת מירון.

הרב שאול רייצעס ר"מ בישיבה פתח את האירוע ודיבר על חשיבות ההכנה לחג השבועות שהתורה עצמה מצווה על כך שצריך להגיע 'מוכנים' לחג, 'והיו נכונים ליום השלישי' וכך גם לדורות שצריך להגיע לחג השבועות לאחר הכנה ראויה.


אורח הכינוס היה הרב יוסף קרסיק רב איזורי בת חפר - עמק חפר אשר ריתק את הקהל בשפתו העשירה שעה ארוכה אודות משמעות והתוכן הפנימי של ספירת העומר כהכנה למתן-תורה על-פי תורת החסידות.

עו"ד ר' יצחק מירון שי' נשא שיעור מעמיק בעניין ההבדל בין תלמוד בבלי לתלמוד ירושלמי. בסיום דבריו איחל לתלמידי הישיבה שימשיכו ויעשו חיל בלימודם ויפיצו את אור התורה והחסידות ברחבי העיר.

שליח הרבי לעיר תל אביב ורב קהילת חב"ד הרב יוסף שמואל גערליצקי דיבר אודות ברכת התורה שלפי רוב הדעות הרי"ז מן-התורה והסביר את הר"ן בנדרים 'על מה אבדה הארץ', אף שהיו עוסקין בתורה - לא ברכו בתורה תחילה, היינו ששכחו על נותן התורה - שהתורה היא תורת ה'. וכדי לזכור שהתורה היא תורת ה' זהו רק על ידי לימוד תורת החסידות. 'זכיתם תלמידי הישיבה ללמוד תורת ה' נגלה וחסידות בדרכו הסלולה של נשיא דורנו' סיים הרב גערליצקי את דבריו.

חתם את הכינוס תורה ראש הישיבה הרב מאיר אריה שמערלינג שביאר ענין בהלכות תלמוד תורה לאדמו"ר הזקן ודיבר על הצורך להוסיף בלימוד התורה כהכנה לחג מתן תורה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.