מערכת COL | יום כ"ח אייר ה׳תשע״ו 05.06.2016

כמה השתתפו בשבתון עם חב"ד? הנתונים נחשפים

בעת האחרונה מתקיימים יותר ויותר שבתונים עם חב"ד באופנים שונים ולקהלי יעד מגוונים ● בשבת האחרונה, פרשת במדבר באה"ק, התקיימו שבתונים במספר מוקדים ובכולם יחד מאות משתתפים ● הרב משה שילת, העומד מאחורי ארגון השבתונים המדוברים, מספר ל-COL על הנעשה בתחום ● דיווח נרחב וגלריה - בכתבה המלאה  שבת עם חב"ד
כמה השתתפו בשבתון עם חב
נושא השבתון עם חב"ד צובר תאוצה בעת האחרונה, כאשר חלק הארי בתחום זה הוא פעילות של השלוחים במסגרות שהתחדשו בשנים האחרונות ומכוונים את פעילותם לקהל יעד ממוקד דוגמת "חב"ד בקמפוס" וכיוצא בו. רק בשבת האחרונה התקיימו חמשה שבתונים שונים (פירוט לקמן), ובכולם יחד מאות משתתפים שהתחזקו בשמירת תורה ומצוות. הרב משה שילת, העומד מאחורי המיזמים הללו, מספר ל-COL: "התנופה הגדולה בנושא השבתונים נובעת מהניסיון, לאחר שנוכחנו לראות את ההשפעה העצומה של השתתפות בשבתון על מקורב - בכל רמה רוחנית בה הוא נמצא. אנו מכנים את זה התנתקות לצורך התחברות'. שבת שלמה בה המקורב מתנתק מהכול מסייעת לו להתחבר לעולמו הפנימי בצורה הטובה ביותר. "יש עוד תכניות רבות על הפרק, כשהקרובות ביותר הן לקראת חג השבועות. מדובר ביומיים רצופים, השבת, ולאחריה החג, ומתוכננים שני שבתונים גדולים במיוחד. האחד בכפר חב"ד, לעולים מחבר העמים הקשורים עם השלוחים הפועלים בפרוייקט "חב"ד בעלייה", ואחד נוסף במלון בירושלים לסטודהטים הקשורים עם השלוחים הפועלים במסגרת "חב"ד בקמפוס". להלן רשימת השבתונים:
>> חב"ד לנוער לוד - בטבריה. השליח הרב שלום סגל העוסק במסגרת "חב"ד לנוער" בלוד נסע עם קבוצת נערים לבית חב"ד בטבריה. >> חב"ד בעליה בחיפה. השליח הרב יגאל דובינסקי הפועל עם השליח הרב שאול בורשטיין. >> חב"ד בעליה בנצרת עילית. השליח הרב יונה בורדקין >> חב"ד לסטודנט חיפה - בכפר חב"ד. קבוצת סטודנטים יחד עם השליח הרב תנחום רבקין >> סטודנטים מאזור השרון - בצפת. קבוצת סטודנטים שבתה במכון 'אסנט' בצפת עם השליח הרב אריאל רוזנטל >> בצפת נערך שבתון מיוחד לקהל מכל רחבי הארץ במסגרת 'פרדס' מבית מטה מבצע תורה בצעירי חב"ד - דיווח נרחב יובא בנפרד. בנוסף לשבתונים המלאים, הכוללים את כל ארוחות השבת, תפילות, שיעורים והרצאות ואירוח ללינה, השתתפו השבת למעלה מ-1000 אנשים בסעודות שבת עם חב"ד בקמפוס, חב"ד במרכזי הרפואה, חב"ד לנוער וחב"ד בעליה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.