מערכת COL | יום כ"ח אייר ה׳תשע״ו 05.06.2016

תהלוכת ל"ג בעומר ווירטואלית: 150 בנות מ-15 מדינות

מספר פעמים בשנה, לקראת חג או תאריך חסידי, קרוב ל-150 מבנות השלוחים דוברות עברית הפזורות במקומות שונים ברחבי העולם, חוברות יחד להתוועדות חסידית ווירטואלית שנערכת עבורם און ליין ע"י פרויקט 'התוועדות' מבית ארגון My Shalich  תהלוכה וירטואלית
תהלוכת ל

מספר פעמים בשנה, לקראת חג או תאריך חסידי, קרוב ל-150 מבנות השלוחים דוברות עברית הפזורות במקומות שונים ברחבי העולם, חוברות יחד להתוועדות חסידית ווירטואלית שנערכת עבורם און ליין ע"י פרויקט 'התוועדות' מבית ארגון My Shalich.

ביום ראשון האחרון נערכה התוועדות דומה שלמעשה הייתה התוועדות סוף שנה של שנת הלימודים הנוכחית, זאת יחד עם תהלוכת ל"ג בעומר ווירטואלית והתוועדות הכנה לקראת חג השבועות הקרב ובא.

'המפגש' הווירטואלי הפך תוך דקות ספורות לאינטראקציה חווייתית עבור הבנות שמחכות לכך בכיליון עיניים. הם העבירו חוויות בצ'ט, תוך שהם מקשיבות לדבריה של המורה מושקי גורביץ מחולון, שדואגת למקסם את הזמן של הבנות יחד.

"הקשר בין הבנות הללו גודל ומתפתח מהתוועדות להתוועדות", מספרת הגב' חשי שייקביץ, רכזת הפעילות של ארגון My Shliach לדוברי עברית. "מה שמתחיל בהיכרות במהלך התוועדות ווירטואלית הופך לקשר הדוק סביב ימות השנה, קשר שנותן המון לבנות וכמובן מוסיף תוכן רוחני רב לחיי השליחות שלהם, כל זאת בצורה אינטראקטיבית ומהנה".

בהתוועדות האחרונה לאחר שהמורה סיכמה את מה שהיה וקרה בשנת הלימודים הנוכחית, וציידה אותם בטיפים חיוניים לקיץ חסידי, החלה התהלוכה הווירטואלית, כאשר כל אחת מהבנות מציגה מיצג שונה הקשור לעשרת המבצעים של הרבי.

"היינו מופתעים לראות את כמות המיצגים שהבנות הכינו לכבוד התהלוכה", אומרת הגב' שייקביץ. "בנות מאותם ערים או מדינות בחרו מבצע מסוים ויצרו מיצגים שונים שכללו מצגות, תמונות, סיפורים וגם סרט על עשרת המבצעים. הפרויקט הזה יצר ללא כל צל של ספק אווירה טובה ותחושה של אחדות בין הבנות".

בסופה של ההתוועדות הוכרז על מבצע 12 הפסוקים, זאת לציון 40 שנה מאז לימד הרבי את הפסוקים. במהלך המבצע ילמדו המשתתפים את המשמעות והעומק שבפסוקים חשובים אלו זאת ע"י שלושה שיעורים שיערכו און ליין. כאשר לאחר שתי מבחנים תיערך הגרלה בין המשתתפים על 8 פרסים יקרי ערך. בדבר פרטים והרשמה כנסו ללינק הבא: MyShliach.com/YudBais.

"ההצלחה של פרויקט 'התוועדות' גרמה לכך שהחלטנו לפני כשנה להתחיל שיעור לימודי שבועי", מספר הרב מנדי שאנוביץ, מנהל ארגון My Shalich. "הבנות נהנות ולומדות, ההורים מרוצים, ואותנו כמובן זה מדרבן לפעול ולעשות עוד עבור אותם ילדי השלוחים. בעז"ה בשנת הלימודים הבאה נוסיף שיעורים נוספים לבנים ולבנות".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.