מערכת COL | יום כ"ה אייר ה׳תשע״ו 02.06.2016

רבני פיקוח נפש מזהירים: "ליברמן מסכן את בטחון ישראל"

קונגרס הרבנים 'פיקוח נפש', המונה 350 רבנים מכל רחבי הארץ, שיגר מסר חריף לשר הביטחון הנכנס אביגדור ליברמן, בעקבות התבטאויותיו הקשות עם כניסתו לתפקידו. "על אלוקי ישראל נאמר בתורה " לא ייקח שוחד". אינך משחד את הקדוש-ברוך-הוא בביקור בכותל וכיפה, אם שעה קלה אחר-כך אתה מצהיר על נכונות ל"שתי מדינות", ומסכן את ארץ ישראל ועם ישראל"  אביגדור ליברמן
רבני פיקוח נפש מזהירים:
אילוסטרציה: ראשי אירגון הרבנים בכנס
קונגרס הרבנים 'פיקוח נפש', המונה 350 רבנים מכל רחבי הארץ, שיגר מסר חריף לשר הביטחון הנכנס אביגדור ליברמן, בעקבות התבטאויותיו הקשות עם כניסתו לתפקידו. "על אלוקי ישראל נאמר בתורה " לא ייקח שוחד". אינך משחד את הקדוש-ברוך-הוא בביקור בכותל וכיפה, אם שעה קלה אחר-כך אתה מצהיר על נכונות ל"שתי מדינות", ומסכן את ארץ ישראל ועם ישראל".

"האם לא די לנו בדם שנשפך עד כה בגלל הויתורים והכניעה ללחצים?!" כותבים הרבנים לליברמן, במכתב עליו חתומים ראשי הקונגרס, ביניהם הרב משה הבלין, רב העיר קרית גת, והרב יוסף גרליצקי רב מרכז ת"א; "האינך מבין את מה שמזהירה תורת ישראל, וכיום רואים זאת במוחש, שהצהרתך זו היא פרס לטרור ומזמינה את הגברת הטרור?! ההצהרה הראשונה שלך כשר בטחון היא הדבר ההפוך לחלוטין מבטחון ישראל – היא סכנה לישראל!"

עוד תמהים הרבנים על הצהרת ליברמן כי "שלימות העם חשובה יותר משלימות הארץ": "אין דבר שפילג יותר את עם ישראל, פגע בעם והכניס את כולנו לסכנות ולחוסר אונים, כמו הפגיעה בשלימות הארץ. אין כל ויכוח על כך. שלימות הארץ היא היא הערובה לשלמות העם ולשלום העם, כפי שקובעת ההלכה בשלחן ערוך (סימן שכט)".

הרבנים מסיימים את מכתבם בתקווה כי שר הביטחון יתעשת ויחזור בו מאמירותיו. "איש הירא ורך הלבב יילך וישוב לביתו, מי שאינו מסוגל לעמוד בתקיפות מול לחצי האויב ואומות העולם, עליו להתפטר מתפקידו ואחריותו לביטחון ישראל, כפי שאכן סיים את תפקידו מר יעלון, שר הביטחון הקודם. אם ברצונו של מר ליברמן לתרום לביטחון ישראל – עליו לנהוג כפי דרך ההלכה, ולהכריז שאין מה לדבר כלל על ויתור על חלקי ארץ ישראל".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.