מערכת COL | יום כ"ה אייר ה׳תשע״ו 02.06.2016

ברוך דיין האמת: הרה"ח ר' צבי שכטר ע"ה

בצער רב הגיעה הידיעה על פטירתו של הרה"ח ר' צבי שכטר, בן 98 ● מסמרקנד עלה לישראל והתיישב בכפר חב"ד, ברבות השנים עבר לקראון הייטס שם הפעיל חנות בדים מפורסמת, ובשנים האחרונות שב להתגורר בכפר חב"ד  ● היה מקושר לרבי, ובעל יראת שמים. הותיר בנים נכדים ונינים, מהם שלוחים של הרבי ברחבי העולם   הרה"ח ר' צבי שכטר ע"ה ● הלוויתו תצא היום (חמישי) בשעה 12:30 בצהרים מבית המשפחה בכפר חב"ד שיכונים החדשים 229
ברוך דיין האמת: הרה

הערב הגיעה הידיעה על פטירתו של ר' צבי שכטר, 98 . מסמרקנד עלה לישראל והתיישב בכפר חב"ד, ברבות השנים עבר לקראון הייטס שם הפעיל חנות בדים מפורסמת. ב-20 השנים האחרונות חזר להתגורר בכפר חב"ד.

נולד 5678 (1917) בגליציה, אביו של צבי ר' שמואל, היה איש עסקים מצליח קרובי משפחה של ר' צבי ושמונה אחיות נרצחו על ידי הנאצים ימ"ש, נשאר הוא השריד האחרון של המשפחה.

בשנת 5706 (1946) ר' צבי נישא לרבקה, בתו של ר' שמואל יצחק רייצס בסמרקנד, ולאחר מכן עלו לארץ ישראל, והתגוררו בכפר חב"ד.

שנים מאוחר יותר הם עברו להתגורר בקראון הייטס שם ניהל במשך שנים חנות בדים מפורסמת בשדרות קינגסטון. הוא היה ידוע בתור בעל תפילה מחונן. בשנים האחרונות שב והתגורר בכפר חב"ד.

היה בעל צדקה, ביתם ברחוב מונטגומרי תמיד היה פתוח לאורחים רבים.

ר' צבי היה מקושר עם הלב והנשמה אל הרבי. הוא היה מפורסם ביראת השמיים שלו ועשיית מצוות בהידור. היתה בו אהבה ללמידה ותמיד נראה עם ספר. גם בשנים האחרונות כשהידרדרה יכולת ראייתו, הוא האזין לשיעורים בהקלטות.

הותיר אחריו:

את אשתו רבקה והילדים, הניה הולצברג (קראון הייטס), שמוליק שכטר (Lauderhill, פלורידה), לאה ירמוש (קראון הייטס), מרדכי שכטר (כפר חב"ד), יוסי שכטר (קראון הייטס), נכדים, נינים. רבים מהם שלוחים של הרבי ברחבי העולם.

ברוך דיין האמת.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.