מערכת COL | יום כ"ד אייר ה׳תשע״ו 01.06.2016

שליח חב"ד נפגש עם שר החוץ הגרמני שטיינמאייר

שר החוץ הגרמני פרנק-וולטר שטיינמאייר נפגש אמש (שלישי) עם הרב יהודה טייכטל, רב הקהילה היהודית בברלין ושליח חב"ד בעיר. המפגש התקיים בשולי אירוע לציון 50 שנים לכינון היחסים בין ישראל וגרמניה  שר החוץ הגרמני
שליח חב
פגישתם של השניים אמש. צילום: הקהילה היהודית בברלין
שר החוץ הגרמני פרנק-וולטר שטיינמאייר נפגש אמש (שלישי) עם הרב יהודה טייכטל, רב הקהילה היהודית בברלין ושליח חב"ד בעיר. המפגש התקיים בשולי אירוע לציון 50 שנים לכינון היחסים בין ישראל וגרמניה.

השניים, ביניהם שוררת ידידות של שנים, שוחחו בפגישתם על מצב הקהילה היהודית נוכח ההתפתחויות בגרמניה. במהלך הפגישה עדכן הרב טייכטל את שר החוץ שטיינמאייר על הפעילות היהודית בעיר ועל תכניות הפיתוח של קהילתו. בסיכומה של הפגישה קבעו כי ימשיכו לפעול יחדיו למען הקהילה ולמען קידום היחסים בין הממשלה הגרמנית לבין הקהילה היהודית.

הפגישה נערכה, כאמור, בשולי טקס לציון 50 שנים לכינון היחסים בין ישראל לגרמניה. הטקס נערך בבניין השגרירות הישראלית בברלין ובמהלכו הוענקו 50 מדליות לארגונים ואישים שונים אשר תמכו ועזרו בפיתוח היחסים בין מדינת ישראל לבין גרמניה. שר החוץ הגרמני היה אף הוא מבין מקבלי המדליות מידי שגריר ישראל בגרמניה, יעקב הדס הנדלסמן. במהלך הטקס נשא שר החוץ שטיינמאייר דברים ואמר כי "הגרמנים והישראלים עברנו יחדיו דרך ארוכה מתוך חשכת שוחות העבר אל עבר שלום ופיוס ואני מלא תקווה כי דרך זו תוביל אותנו לכדי ידידות". הרב טייכטל נכח בטקס כנציג רשמי של הקהילה היהודית בברלין.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.