מערכת COL | יום כ"ד אייר ה׳תשע״ו 01.06.2016

שדרות: כ-1,000 הורים וילדים צעדו בבירת עוטף עזה

מפי עוללים ויונקים: הורים וילדים רבים צעדו בתהלוכה המסורתית בשדרות שמתקיימת זו השנה ה-30, בידי השליח הראשי הרב משה-זאב פיזם ● אחר-כך הם נהנו מהפנינג ודוכנים לכל המשפחה ● וגם השתתפו ב'חלאקה' של נכד השליח  עוטף עזה
שדרות: כ-1,000 הורים וילדים צעדו בבירת עוטף עזה
צילום: COL
כאלף מילדי שדרות והסביבה השתתפו בתהלוכת והפנינג ל"ג בעומר לכבודו של רבי שמעון בר יוחאי שהתקיימה זו השנה ה-30 ברציפות. גם בשנים בהן המצב הביטחוני היהי רעוע במיוחד וירי הקסאמים לא הפסיק לרגע, התהלוכות התקיימו במסירות נפש של ממש.

גם השנה, הילדים התכנסו תחילה בשעה 16:00 ברחבת בית חב"ד במרכז העיר. משם הם יצאו לתהלוכה ססגונית עם בלונים וכובעים מיוחדים ושלטים הנושאים מסרים של אהבת ישראל ועזרה לזולת בלווי רכבים עם מוצגי ענק ולהקת מתופפים לקול צלילי מוסיקה שמחה. בראש התהלוכה נסעו כמה מכוניות עם מוצגי יהדות מרהיבים לצד 'תמימים' מישיבת תות"ל בבאר-שבע ותופיהם בידיהם.

לאחר התלוכה חזרו הילדים לבית חב"ד לכינוס ילדים גדול הצגה מיוחדת בהשתתפות הילדים ולהגרלת פרסים ענקית, אותו הנחה השליח ר' מנדי ריזל. כנהוג התקיים גם טקס ה'חאלקה' בו גזרו את שערות ראשו של החייל בצבאות ה' אברהם-חיים ריזל - בנו של המנחה ונכדו של השליח הראשי לעיר הרב משה-זאב פיזם שארגן כמידי שנה את התהלוכה ונשא בה דברי תורה ותודה. מעמד ה'חלאקה' בתהלוכה גרם לקידוש ה' רב ולהתעניינות רבה מצד הקהל.

בסוף הכינוס הוגרלו פרסים רבים, והגדול בהם: אופניים מקצועיים.

לאחר מכן נהנו הילדים מהפנינג ענק שכלל מתנפחים, ג'ימבורי לגיל הרך וכן מדוכני "שערות סבתא", פופקורן חם, "על האש" ושתיה ללא עלות.

בסוף האירוע קיבלו כל ילד וילדה כשי אישי ספר קודש מאויר ומיוחד בהוצאת מיוחדת המתאימה לילדים וכן תקליטור מיוחד לילדים.

בבית חב"ד ציינו בסיפוק רב את הצלחת האירוע לכל המסייעים ובראשם למ"מ ראש העיר מר טל נחשונוב ואגף הקליטה, השליח הרב חננאל פיזם, השליח הרב אשר פיזם שניצח על המלאכה, ותלמידי ישיבת תות"ל בבאר-שבע ואנ"ש בשדרות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.