מערכת COL | יום כ"ב אייר ה׳תשע״ו 30.05.2016

התהלכה ה-ל"ו ביום ל"ג בעומר של חב"ד עכו

בעיר עכו כבר 36 שנים שמתקיימת ב"ה תהלוכת ל"ג בעומר המסורתית על ידי בית חב"ד בעכו ● התהלוכה בעכו מתאפיינת באחדות ישראל אמיתית של כל הגורמים הפעילים בעיר  התהלכה ה-ל"ו 
התהלכה ה-ל
בעיר עכו כבר 36 שנים שמתקיימת ב"ה תהלוכת ל"ג בעומר המסורתית על ידי בית חב"ד בעכו בראשותם של הרב נתן יצחק אוירכמן רב קהילת חב"ד ומנכ"ל המוסדות, הרב יוסף מקמל סמנכ"ל המוסדות והרב אברהם הרוש מנהל מוסדות חינוך חב"ד עכו שמנהל ומארגן את התהלוכה .

התהלוכה בעכו מתאפיינת באחדות ישראל אמיתית של כל הגורמים הפעילים בעירנו עכו עירית עכו , ראש העיר מר שמעון לנקרי, מר רפאל לוזון חבר מועצת העיר , המועצה הדתית, ר' רובי לוזון יו"ר המועצה הדתית , חבר מועצת העיר ר' עופר כהן ומחזיק תיק התרבות התרונית, האגף לתרבות תורנית של רשת המתנסים, ר' שמעון דיין רכז התרבות התורנית, קניון עזריאלי עכו, סופר ספיר ואפילו עוד גורמים רבים.

לרשימת התורמים והמסייעים לתהלוכה הצטרף השנה אדם מכובד מהמגזר הלא יהודי מר אבו רמי מקלאסה רהיט בעיר עכו שצפה בתהלוכה בשנה שעברה והתרגש מאוד והשנה הוא ביקש להיות חלק מהתלוכה ותרם מחשב נייד לילדים המשתתפים.

השנה עיריית עכו יצאה במסע פרסום נרחב בכל רחב העיר, הוזמנו 2 שלטי חוצות ענקיים שניתלו בשלטי חוצות ענקיים , העירייה תלה שימשוניות פרסום במקומות המרכזיים, וכן שימשוניות מיוחדות לל"ג בעומר בכל הכניסות של בתי הספר היסודיים בעיר.

בתהלוכה השתתפו למעלה מ- 2000 ילדים כ"י ועוד הורים רבים, התהלוכה כבשה את העיר בצעידה ברחובות הראשיים של העיר, והיוותה מפגן של קידוש שם ה' ושם ליובאוויטש ברבים, כאשר כל ילד קיבל כובע בד מיוחד שנשא לוגו מיוחד של התהלוכה וספרון מיוחד לל"ג בעומר. וכל הילדים תוך כדי צעידה שרים וחוזרים על 12 הפסוקים שהנהיג הרבי מליובאווטיש לילדי ישראל. וזעקו כאיש אחד ובלב אחד "שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד", וברגעים מרגשים אלו אי אפשר להשאר אדיש, אלא חשים רטט עז של התרגשות זהו רגע בלתי נשכח לעולם.

בסיומה של התהלוכה גדשו הילדים עד אפס מקום את רחבת ביה"ס התומר במרכז העיר שם נערך כינוס הילדים שבו הוסבר לילדים את משמעותו של יום ל"ג בעומר, נאמרו 12 הפסוקים, והילדים נתנו צדקה, וכולם כאיש אחד בלב אחד בקשו את הגאולה האמיתית והשלימה ושנזכה להתגלותו של מלך המשיח בקרוב ממש, כן הילדים כתבו מכתב ובו בקשה נפשית לבורא עולם שישמור ויגן על עם ישראל בכלל ועל תושבי עכו בפרט ושנזכה סוף סוף לגאולה האמיתית והשלימה ולהתגלותו של המשיח, המכתב נקשר לבלוני הליום והופרח לשמים דבר שהביא להתרגשות רבה בקהל הרב ולהזלת דמעות של התרגשות לנוכח הבקשה הנפשית של כל המשתתפים, לאחר מכן היה מופע של אומן אילוזיות שריתק את הילדים שעה ארוכה.

ובסיום התהלוכה הוגרלו בין הילדים המשתתפים 3 מחשבים ניידים יוקרתיים, 10 זוגות אופני הרים, 20 טאבלטים משוכללים, 2 אופניים חשמליות, ארכת משחקים X- BOX ועוד המון המון פרסים יקרי ערך.

כיבדו את המעמד המרגש ונשאו דברים מרגשים רב העיר הרה"ג הרב יוסף ישר שליט"א, ראש העיר מר שמעון לנקרי, רכז תרבות תורנית ר' שמעון דיין, הגב' לאה ביטון חברת הנהלת המועצה הדתית בעכו שברכו את הילדים וההורים המשתתפים ושיבחו את התהלוכה החשובה שמתקיימת כבר 36 שנה ברציפות והבטיחו להמשיך ולתמוך במפעל הגדול של תהלוכת ל"ג בעומר בעיר עכו שהוא מיוחד ויחודי לעיר עכו הן באחדותם של כל הגורמים המסייעים למפעל חשוב זה, הן בכמות המשתתפים, הן בהשקעה המיוחדת של בית חב"ד עכו והן בפרסים היקרים המחולקים לילדים
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.