מערכת COL | יום ט"ו אייר ה׳תשע״ו 23.05.2016

יום עיון בנושא התנהלות מוסדית מוצלחת

ביום ב' אייר 'לכתחילה אריבער', ערך צעירי אגודת חב"ד יום עיון מיוחד בנושא הקמת עמותה והתנהלות מוסדית מוצלחת ● ביום העיון שהתקיים בבית חב"ד קריית היובל השתתפו כ-70 שלוחים, שביקשו לרענן את הכללים בנושא ניהול העמותה ומינוף המוסד לצורך התנהלות כלכלית מסודרת ובריאה  התנהלות מוסדית מוצלחת
יום עיון בנושא התנהלות מוסדית מוצלחת

ביום ב' אייר 'לכתחילה אריבער', ערך צעירי אגודת חב"ד יום עיון מיוחד בנושא הקמת עמותה והתנהלות מוסדית מוצלחת.

ביום העיון שהתקיים בבית חב"ד קריית היובל השתתפו כ-70 שלוחים, חלקם שלוחים צעירים בראשית דרכם שעומדים לקראת הקמת עמותה אך חלקם האחר, שלוחים ותיקים שביקשו לרענן את הכללים בנושא ניהול העמותה ומינוף המוסד לצורך התנהלות כלכלית מסודרת ובריאה.

בפתח היום לאחר ארוחת צהריים מלאה הביא השליח הרב זלמן גורליק קטעים משיחות והוראות של הרבי בכך שלפעילות של השליח יש להתייחס כמוסד של ממש ועל כן יש להתייחס לפעילות בכובד ראש וברצינות המתאימה למוסד כמו ניהול שוטף וכן פיתוח המוסד.

כהמשך לכך הרצה הרב נפתלי ליפסקר מנהל אגף הסניפים בצא"ח על הדרך להקמת עמותה חדשה כולל כל הסעיפים המהותיים כדוגמת תקנון העמותה, בחירת החברים ועוד פרטים חשובים ביחד עם ר' אהרן חורושכין שנתן לשלוחים טיפים ותובנות מתוקף תפקידו כמנהל משרד רו"ח.

בשלב זה סיפר למשתתפים השליח הרב יוסי אלגזי, מנהל בית חב"ד קריית יובל שאירח את יום העיון, על המהפך שעשה בשנים האחרונות בבית חב"ד ועל החשיבות והצורך לקחת את ה'לכתחילה אריבער' - את האורות דווקא בכלים וזה עצמו יביא להצלחה רבה למעלה מן המשוער.

לסיום התקיימה הרצאת מבוא לקורס מעוף ע"י מר משה אליאס מנהל ארגון 'מסילה'.

את יום העיון ארגן והנחה הרב יוסף יצחק נוימן האחראי על מערך ימי העיון לשלוחים ומנהל את JLI - מכון רוהר ללימודי יהדות בישראל.


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.