מערכת COL | יום י"ד אייר ה׳תשע״ו 22.05.2016

הנשים מהשורה הראשונה - הזכות להצטרף, והמסע להאדיטש

קבוצת "הנשים מהשורה הראשונה", חוג ידידות נשי ובנות חב"ד, יוצאות בקריאה נרגשת לכלל הנשים, קריאה של 'הקהל': אנחנו קוראות לך להצטרף, ולהיות אתנו בשורה הראשונה בה תעמודנה הנשים בקבלת פני משיח צדקנו. ו.... המסע הייחודי להאדיטש ● בתוך הכתבה: הפרטים המלאים, הגב' שיפי נפתלין עם התשובות לכל השאלות, וגם – מי זכאית לקבל כרטיס vip לכנס הארצי במתנה? ● סיפוריהן האישיים של גב' רחל בולטון וגב' מירי שניאורסון  לכתבה המלאה
הנשים מהשורה הראשונה - הזכות להצטרף, והמסע להאדיטש

קבוצת "הנשים מהשורה הראשונה", חוג ידידות נשי ובנות חב"ד, יוצאות בקריאה נרגשת לכלל הנשים, קריאה של 'הקהל':

אנחנו קוראות לך להצטרף, ולהיות אתנו בשורה הראשונה בה תעמודנה הנשים בקבלת פני משיח צדקנו. כל אישה, בכל גיל ובכל סגנון ראויה לעמוד שם, בתמיכה זו בארגון של הרבי, הארגון שהרבי יסד והתווה לו את תכנית העבודה, ארגון שזוכה לעידודיו ולברכותיו האינסופיות של הרבי.
ו.... המסע הייחודי להאדיטש: בתאריכים ח׳-י׳ באלול, כולנו נוסעות יחד אתך לקבל את ברכתו של ה'אלטער רבי' לפעולה נמשכת זו.

הגב' שיפי נפתלין עם התשובות לכל השאלות, וגם – מי זכאית לקבל כרטיס vip לכנס הארצי במתנה, וסיפוריהן האישיים של גב' רחל בולטון וגב' מירי שניאורסון.

"הנשים מהשורה הראשונה" בקריאה נרגשת של 'הקהל'

הפעם, בחרנו לפנות את הבמה לקבוצת "הנשים מהשורה הראשונה", חוג ידידות נשי ובנות חב"ד, היוצאות בקריאה נרגשת לכלל הנשים, קריאה של 'הקהל'. הן רוצות להרחיב את המעגלים, להקהיל ולהתקהל יחד, נשים מכל הגוונים והסוגים, ולהוסיף בעשיה לזירוז הגאולה, ואלה מילותיהן:

אנו, ה״נשים מהשורה הראשונה״ קוראות לכן, חברות יקרות, להצטרף אל הדגל, להיות חלק מהנשים שמקיימות הלכה למעשה את הדרישה והציפייה של הרבי ואת הקריאה של הרבי הקודם לעמוד לימין ולתמוך ולפעול למען נשי ובנות חב״ד בארץ הקודש.

כדי שנוכל להביא לאחדות הנשים והעצמת השליחות שלהן לזירוז הגאולה,
אנחנו קוראות לך להצטרף, ולהיות אתנו בשורה הראשונה בה תעמודנה הנשים בקבלת פני משיח צדקנו. כל אישה, בכל גיל ובכל סגנון ראויה לעמוד שם, בתמיכה זו בארגון של הרבי, הארגון שהרבי יסד והתווה לו את תכנית העבודה, ארגון שזוכה לעידודיו ולברכותיו האינסופיות של הרבי.

בואי הצטרפי ויחד נביא את הגאולה! התקשרי עוד היום ל-0506704139

ו.... המסע הייחודי להאדיטש: בתאריכים ח׳-י׳ באלול, כולנו נוסעות יחד אתך לקבל את ברכתו של ה'אלטער רבי' לפעולה נמשכת זו. במסע (בהשתתפות עצמית סמלית) נעתיר יחד בתפילה על הציון הקדוש של אדמו"ר הזקן, ובשכר נשים צדקניות, נזכה לגאולה כללית ולגאולה פרטית, כל אחת בכל המצטרך לה ולבני ביתה.

כל השאלות וכל התשובות: מי, מה ואיך

פנינו אל הגב' שיפי נפתלין, רכזת "הנשים מהשורה הראשונה", כדי להבין קצת יותר:

-מי יכולה לקחת חלק ולהיות אחת מ"הנשים מהשורה הראשונה"?

"כל אחת שרוצה ויכולה לתרום מממונה ולהיות שותפה פעילה בהחזקת הארגון, מתקבלת בברכה. הרבי מביא ב"היום יום" (כ"א שבט): "חובת נשי ובנות החסידים לעמוד בשורה הראשונה בכל מפעל של חיזוק הדת והיהדות". נראה שמילים אלה קולעות בדיוק לקבוצת הידידות שנעמדו בחזית כדי להחזיק את המפעל הקדוש שהקים הרבי, הארגון שמחזק את רוח היהדות והחסידות בקרב נשים ובנות".

- מה זה אומר בפועל?

"הנשים מהשורה הראשונה כרתו ברית שותפות עם ארגון נשי ובנות חב"ד, והתרומה היא הדדית: מחד, הידידות קיבלו על עצמן את המחויבות לתרום מממונן אחת לשנה למען הארגון, בסך 1000$, שניתן לפרוס לתשלומים למשך כל השנה. הן בבחינת 'זבולון' המחזיק את העשייה הקדושה. ומאידך, הן בעלות זכות ראשונים להתעדכן בכל יוזמה ובכל פעילות של הארגון".

- האם מי שתצטרף כעת לקבוצת הנשים מהשורה הראשונה תוכל להשתתף במסע להאדיטש?

וודאי, עם ההצטרפות של כל חברה, היא 'נכנסת למועדון' - מועדון עם יוקרה רוחנית, בו יתקיימו מפגשים ואירועים מיוחדים לקבוצת "הנשים מהשורה הראשונה", וכמובן, שתוכל לקחת חלק באירועים הבאים, כמו המסע להאדיטש, ועוד לפני כן – היא תקבל כרטיס כרטיס vip לכנס הארצי במתנה. אך מעל הכול – זו הזכות והמעלה הנפלאה, שבזכותה תצאנה לפועל עוד יוזמות ותכניות רבות לפיתוח פעילות הארגון הברוכה. החברות חשות שהזכות כולה שלהן, בכך הן מכינות כלי לברכת ה', וצינור לשפע ברכות מהרבי. כפי שהרבי אמר וכתב פעמים אין ספור, שהשותפות בארגון נשי ובנות חב"ד היא צינור וכלי לברכת ה' בכל המצטרך".

אם תרצי גם את להיות שותפה ולהצטרף ל"נשים מהשורה הראשונה", נא פני לגב' שיפי נפתלין 0506704139.

---

הגב' רחל בולטון, מפתחת שיטת תעצומות, ויוזמת קבוצת "הנשים מהשורה הראשונה":
"בתקופה הקשה בה חליתי, כתבתי לרבי כמה פעמים, וביקשתי ברכה לרפואה שלמה, ובכל פעם, כשהנחתי את המכתב בין דפי ה'אגרות קודש', תוכן האגרות היה סביב עשייה ועזרה למען ארגון נשי ובנות חב"ד בארץ הקודש. המסר היה ברור, לעזור לנשי ובנות חב"ד – וכך להיעזר... המשפיעה שלי, הגב' מרים סברדלוב, כיוונה אותי להצטרף לוועד הפועל של ארגון נשי ובנות חב"ד.

בניסי ניסים, בזכות תפילות של רבים שהתפללו למעני, ובברכותיו של הרבי, החלמתי. אין לי ספק, שהקשר שהרבי קשר את הנחיצות שלי לארגון נשי ובנות חב"ד, פעל לזכותי. ואכן, חשתי צורך 'לפרוע את החוב' לרבי, וזכיתי, ועדיין זוכה, להירתם, ליזום וללוות את הקבוצה המיוחדת הזו, קבוצת "הנשים מהשורה הראשונה".

הגב' רחל בולטון תצטרף ותלווה בעז"ה את המסע המיוחד של "הנשים מהשורה הראשונה" להאדיטש.

---

הגב' מירי שניאורסון, מרצה ואשת תקשורת, בעלת "הבחירה שלי":

"לפני שמונה שנים, סיימתי לנהל את "קידי שיק", עסק שהיה ה'בייבי' שלי, אותו יזמתי והפעלתי במשך עשרים שנה. באותה צומת דרכים, זכיתי בשתי הזדמנויות שהיו עבורי מאוד משמעותיות, להירתם ולפעול בארגון נשי ובנות חב"ד.

בפועל, הרבה יותר ממה שנתתי – קיבלתי, והרגשתי במוחש איך הפעילות בארגון נשי ובנות חב"ד פותחת לי צינורות של שפע.

הפעם הראשונה הייתה כשגב' שרה זילברשטרום מהנהלת הארגון פנתה אלי, וביקשה שאנחה את הדינר של הקרן הארצית ליולדת. בשבילי היה זה דבר חדש לחלוטין, לא עמדתי קודם לכן על במה, לא הנחיתי שום אירוע מעודי... והנה, בארגון נשי ובנות חב"ד ניתנה לי זכות גדולה, להנחות את הדינר, ויחד עם זאת נפתח לי פתח, לתחום שעם השנים התחלתי לעסוק בו רבות, באירועים ברדיו ובבמות שונות.

הפעם השנייה הייתה לפני כנס 'הקהל' הקודם, כשהרבנית דבורה בוטמן מהנהלת הארגון התקשרה וביקשה לרתום אותי למען הכנס. הכנס התקיים אז ב'יד אליהו' – היכל נוקיה בתל אביב, במתכונת רחבה לכבוד שנת 'הקהל', והיה כרוך במורכבות רבה.

כדי לעמוד בעלויות העצומות ביקשו בארגון לערוך יריד, והיה צורך להניע את הרעיון, לשווק את הכנס לחברות ועסקים שיעמידו דוכנים, ליצור קשרים עם בכירים ומנכ"לים בחברות מובילות במשק. נכנסתי לעניין בפשטות, אפילו לא דיברנו על תמורה כספית, ועם כל המרץ נפגשתי עם אנשים, והתאמצתי בגיוס חסויות ודוכנים. הרבנית בוטמן תמיד חוזרת ואומרת, ש"הרבי לא נשאר בעל חוב". אני ממש ראיתי זאת בעיניים, הרבה יותר ממה שנתתי – קיבלתי.

התמלאתי כוחות חדשים, ונטענתי בתוכי במשמעות רבה לעשייה. ביני לבין עצמי, אז נבטו הניצנים לשינוי האישי שעשיתי בהופעה החיצונית. לפני פגישה עם בנק או חברה גדולה, כשהייתי צריכה להציג את עצמי כ'שניאורסון מכפר חב"ד', שבאה לייצג את ארגון נשי ובנות חב"ד, התחלתי לבחון, איך אני לבושה, האם זה מתאים למה שאני באה לייצג... מהו בעצם ארגון נשי ובנות חב"ד, ואיך אני נראית ומדברת בהתאם לכך...

מובן, שכאשר שמעתי על "הנשים מהשורה הראשונה" הצטרפתי מיד, מתוך תחושה שזהו כבוד עבורי להיות חלק מחוג הידידות של הארגון, וזכות גדולה, לאחוז בצינור ברכה ישיר מהרבי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.