מערכת COL | יום י"ד אייר ה׳תשע״ו 22.05.2016

ספרי 'התורה שלי' יכבשו את הארץ

היום החלה האספקה לשלוחים של ספר 'התורה שלי' – מהדורה צבעונית ומרהיבה של חומש בראשית ● מאות אלפי ילדים, שישתתפו בתהלוכות ל"ג בעומר יחזרו הביתה עם מתנה מהפכנית ומקורית ?  'התורה שלי'
ספרי 'התורה שלי' יכבשו את הארץ
כחלק מהיערכות הגדולה של צעירי חב"ד לתהלוכות ל"ג בעומר, היום החלה האספקה של ספרי 'התורה שלי' שיחולקו כשי לילדים בתהלוכות ל"ג בעומר. אל רחבת מעון העולים בכפר חב"ד באות ויוצאות משאיות הפורקות עשרות אלפי ספרים מדי יום ביומו, והם נבלעים עד מהרה במכוניותיהם של השלוחים שבאים למקום מכל רחבי הארץ.

מיזם 'התורה שלי' – שבמסגרתו הופיע השנה חומש בראשית – נעשה בהמשך לספר 'תהילים שלי', שחולק בשנה שעברה בתהלוכות וזכה להצלחה אדירה ביוזמת הרב משה שילת מנהל האגף לפרויקטים מיוחדים בצעירי חב"ד. בעקבות זאת הוחלט במטה מבצע 'בית מלא ספרים' של צאגו"ח, לפתוח בהוצאת סדרה שתקיף את חמישה חומשי התורה ותנגיש אותם לילדי ישראל.

ראש מערך השליחות בארץ הקודש הרב יוסף יצחק אהרונוב ועורך הספר, הרב מנחם ברוד, משוכנעים שהילדים יאהבו את הספר, וישמחו לקרוא בו ולדפדף בו שוב ושוב, למרות שפע הגירויים הדיגיטליים שעומדים לרשותם. "זה ספר שנכתב במיוחד בעבור כלל ילדי ישראל, כדי שגם ילדים שאינם באים מבית שומר מצוות ילמדו ויקראו את התורה בחדווה, כמו גם הספרונים שיוצאים לאור כמידי שנה במאות אלפי עותקים בהוראת הרבי".

הספר החדש כולו צבעוני, והוא מלוּוה ציורים מרהיבים של אמן איורי הילדים שמשון קוטלובסקי. עצם הדפדוף בספר הוא חגיגה לעיניים, והוא מזמין את הילדים לצלול לתוך הספר ולקרוא אותו בשקיקה.

כדי להקל על הילדים את קריאת פסוקי התורה מוגש לצידו של כל פסוק תרגום של הפסוק לשפה פשוטה. נוסף על כך מוגשים בכל פרשה שלושה סיפורים בלוויית ציורים, על-פי המדרשים ואגדות חז"ל. כמו-כן מובאות מסגרות המעוררות את הילדים למחשבה על הלקחים לחיינו שאפשר להפיק מסיפורי התורה. לאורך הספר גם מובאים קטעים קצרים מפירוש רש"י על התורה.

הספר יוענק כשי מיוחד ליותר ממאה אלף ילדים שישתתפו בכשמונה-מאות התהלוכות שמקיימים בתי חב"ד ברחבי הארץ במהלך ל"ג בעומר, וזאת לאור הוראת הרבי להדגיש את פרסי הספרים בתהלוכות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.