מערכת COL | יום י"ד אייר ה׳תשע״ו 22.05.2016

אוטובוס 'הקהל' מיוחד יצא מבני ברק לצפת לרגל י"ג אייר​

עשרות אברכים מבני ברק וסביבותיה השתתפו ביום חמישי האחרון בנסיעה מיוחדת לרגל י"ג באייר, יום היארצייט של הוו"ח בעל מדות ר' ישראל אריה ליב שניאורסאהן ע"ה אחיו של הרבי נשיא דורנו ● ​כל משתתף קיבל 'צידה לדרך' בשקית אישית שהכילה חוברת לימוד שהודפסה עבור הנסיעה, וכן ספר 'אוצר אגרות קודש' ​וכמובן מיני תקרובת בשפע רב ● לדיווח ולתמונות
אוטובוס 'הקהל' מיוחד יצא מבני ברק לצפת לרגל י
מבני ברק לצפת (צילומים: בעריש פילמר)
במהלך הנסיעה למדו המשתתפים שיחת קודש של הרבי מפי הרה"ח ר' נתן וינקלר שליט"א צפו במראות קודש​ ​והתוועדו יחדיו בדרכים,​​ ​עד בואם למירון להעתיר תפילה בציון הרשב"י.

לאחר מכן עלו לצפת לקברו של בעל היארצייט ע"ה. המסע נחתם בהתוועדות חסידית מרשימה ופעילה ​יחד עם ה​רה"ח ר' אסי שפיגל שיחי' שעורר את הקהל בשפתו הייחודית בעניני התקשרות לאילנא דחיי​, עד השעות הקטנות של הלילה.

מארגן הנסיעה ר' יוסף פילמר מספר על משוב חיובי מצד המשתתפים, כאשר לדבריו: "הגיבוש הכללי הוסיף חן מיוחד לכל הנסיעה, שכל כולה היתה השראה נפלאה וייחודית של 'הקהל', תוך התעוררות והתלכדות של אחוות חסידים".

"כמו כן, אני מבקש בשמם של המשתתפים להביע הערכה והוקרה רבה לשליח ורבה הראשי של רוסיה הרב בערל לאזאר שיחי', על עידודו ותמיכתו לאורך כל הדרך במיזמים השונים להפצת המעיינות חוצה, וכן למסייעים בפועל במלאכה: הרב מנחם מענדל קסטל השליח לבני ברק, הרב שלום רוזנברג, ראש כולל חסידות באלעד, הרב שמואל אנגלסמן, מנהל היכל מנחם בני ברק, ולשאר האברכים שנרתמו בכל כוחם להצלחת הנסיעה שבע"ה בוודאי תניב ותביא לפרוייקטים נוספים מעין אלו".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.