מערכת COL | יום י' אייר ה׳תשע״ו 18.05.2016

ליברמן הסכים להתמנות לשר הביטחון

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן קיבל את הצעת ראש הממשלה בנימין נתניהו להתמנות לשר הביטחון בממשלה. השניים נפגשו לפני זמן קצר בפגישה שארכה כשעה ורבע ● יצויין, כי עם כניסת "ישראל ביתנו" לממשלה במקום צירופה של מפלגת העבודה מתגשמים דברי הרבי שהוא בעד ממשלה צרה  אביגדור ליברמן
ליברמן הסכים להתמנות לשר הביטחון
מימין: ליברמן ונתניהו (צילומים: מאיר אלפסי, ברלה שיינר)
יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הסכים להצעת ראש הממשלה בנימין נתניהו להתמנות לשר הביטחון. המטרה של השניים היא להשלים את המשא ומתן להרחבת הממשלה עד ליום שישי בבוקר. נתניהו וליברמן ייפגשו שוב הערב לאחר שנועדו כשעה ורבע אחר הצהריים.

גורם פוליטי בכיר: "זה נגמר. ליברמן לוקח את תיקי הביטחון והחוץ והובטח לו טיפול בפנסיות של העולים". נתניהו גם שוחח עם יעלון והודיע לו כי הציע את תיק הביטחון לליברמן.

מהליכוד נמסר באופן רשמי לאחר הפגישה: "הפגישה הייתה עניינית, התנהלה ברוח טובה ובסופה הוחלט על הקמת צוותי משא ומתן. ראש הממשלה מעדכן את ראשי הקואליציה בפרטים". השר יריב לוי אמר לאחר הפגישה: "אני מברך על ההתקדמות החיובית במגעים להצטרפות ישראל ביתנו לממשלה. אני משוכנע שנוכל להגיע להבנות ולהסכמות בנושאים החשובים על סדר היום".

בבית היהודי מיהרו להגיב: "בוגי הולך וטוב שכך. זו הייתה שנה של נזקים אדירים לצה"ל. שנה של הפקרת חיילים, שנה של תרבות איומה בצבא. בוגי צריך ללכת הביתה והוא הולך".

עוד אומרים בבית היהודי כי "כניסת ליברמן תהפוך את הממשלה לממשלה הימנית ביותר בתולדותיה וזה טוב. ממשלת ימין מלאה תוכל גם להשלים את ימיה".

יצויין, כי עם כניסת "ישראל ביתנו" לממשלה במקום צירופה של מפלגת העבודה מתגשמים דברי הרבי שהוא בעד ממשלה צרה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.