מערכת COL | יום ח' אייר ה׳תשע״ו 16.05.2016

לוד: נחנך הקמפוס החינוכי המפואר "תכלת מרדכי"

בשיכון חב"ד בלוד נחנך הקמפוס החינוכי המפואר "תכלת מרדכי", שהוקם על ידי משפחת כהן מאיסטנבול לע"נ אביהם הנגיד המפורסם ר' חיים מרדכי הכהן ז"ל ● במקום שוכנים "מעונות חיה", והאחים כהן התרגשו לראות מקרוב את העשייה החינוכית  נחנך הקמפוס החינוכי
לוד: נחנך הקמפוס החינוכי המפואר
צילום: חיים טויטו
במבנה המהודר שהוקם על ידי משפחת כהן מאיסטנבול לע"נ אביהם הנגיד המפורסם ר' חיים מרדכי הכהן ז"ל, שוכנים "מעונות חיה", מוסדות החינוך האיכותיים המשרתים את האוכלוסיה הצעירה של קהילת חב"ד בלוד. בכך, זוכות האמהות למסור את התינוקות והפעוטים לידיים הטובות ביותר ולצאת לעבודה בלב שקט תוך ידיעה שהתינוקות יזכו במשך היום לטיפול חם מיומן ואוהב.

המבנה המרשים הושלם בדיוק לקראת יום השנה הרביעי להסתלקותו של ר' חיים מרדכי הכהן - וביום השנה, ר"ח אייר, הגיעו בני המשפחה ובראשם רעייתו ושני הבנים ר' ניסים ור' יהודה ובני משפחותיהם, לחנוך את הבניין מתוך לימוד לעילוי נשמתו וסעודת מצווה.

כיאה לאופיו המיוחד של אבי המשפחה ז"ל, ביקשו בני המשפחה לקיים טקס צנוע ללא פרסום. במשלחת המצומצמת הגיעו עמם גם הרב מנחם מענדל חיטריק שליח הרבי בטורקיה, הרב זלמן דוכמן מהנהלת כולל חב"ד ארה"ב, הרב מנדי בלוי מנהל כולל חב"ד בישראל והרב צבי בלוי מנהל רשת מעונות חיה.

האחים כהן התרגשו לראות מקרוב את העשייה החינוכית במתכונת הייחודית של מעונות חיה. הם שוחחו עם מנהלת המעון הגב' חני אלפרוביץ, עם הורים ותושבים ועם העסקן החב"די הרב חיים גלינסקי ורעייתו שרה שתחי' שהקימה את סניף המעון בלוד וניהלה אותו בתקופה שקדמה להקמת הקמפוס החדש.

לאחר טקס הסרת הלוט מעל לוח ההנצחה וגזירת סרט הכניסה לבניין, התקיים שיעור משניות ע"י הרב חיטריק שליווה את המשפחה בביקורם בישראל ובתום תפילת מנחה ואמירת קדיש לע"נ אבי המשפחה הסבו הנוכחים לסעודת מצווה חגיגית, שהוגשה ע"י הקייטרינג האיכותי של ר' אבי מלכא מכפר חב"ד.

הפקה: חברת צבעים תיירות והפקות
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.