מערכת COL | יום ז' אייר ה׳תשע״ו 15.05.2016

מחר בפראג: 150 שליחות הרבי באירופה בסמינר ׳חנה׳

כ-150 שלוחות צפויות להגיע מחר בבוקר לפראג, בירת צ׳כיה להשתתף בסמינר החמישי של ארגון ׳חנה׳ האירופאי. כמיטב המסורת, גם השנה צפויות השלוחות להינות מהרצאות מגוונות, תוכנית מרתקת וחווייתית ואירוח ברמה גבוהה במשך שלושת ימי הסמינר שיסתיים ביום רביעי במהלך התוכנית ייהנו השלוחות גם משירות בייביסיטר צמוד לטיפול בעשרות התינוקות  סמינר ׳חנה׳
מחר בפראג: 150 שליחות הרבי באירופה בסמינר ׳חנה׳
כ-150 שלוחות צפויות להגיע מחר בבוקר לפראג, בירת צ׳כיה להשתתף בסמינר החמישי של ארגון ׳חנה׳ האירופאי. כמיטב המסורת, גם השנה צפויות השלוחות להינות מהרצאות מגוונות, תוכנית מרתקת וחווייתית ואירוח ברמה גבוהה במשך שלושת ימי הסמינר שיסתיים ביום רביעי במהלך התוכנית ייהנו השלוחות גם משירות בייביסיטר צמוד לטיפול בעשרות התינוקות.

השפית מירי זורגר הגיע במיוחד מארה״ק ע״מ לעמול ביחד עם מטבח בית חב״ד בפראג בראשות הרב מאניס ודינה באראש על הכנת מנות מגוונות ומיוחדות לשלוחות זאת לצד הפתעות רבות שנועדו לתת נופש ברמה גבוהה לשלוחות שעמלות בכל השנה בשליחותן.

מנהלת הארגון חני מרגולין מבקשת להודות לשלוחות חברות וועד הארגון: בת שבע אוברלנדר מבודפשט, רבקי חזן ממילאנו, שטערא גרוזמן מוינה ולאה נמדר מגוטנבורג כמו גם לשלוחות חברות וועד ההיגוי של הסמינר: סוניה וולבובסקי מפירנצה, שושי וובר מדנייפרופטרובסק, רוחי לויטנסקי מסומי, חני גליצנשטיין מלונדון ורבקי זקלס מבריאנסק על הסיוע הרב בכל השנה ובמיוחד בחודשים האחרונים על התכנים של הסמינר בכדי לוודא שהכל יותאם ברמה הגבוהה ביותר לטובת השלוחים. תודה מיוחדת לגב׳ דובה רסקין אחראית התוכן על השקעה רבה בתוכן המקצועי והמגוון של הסמינר.

בין היתר ייהנו השלוחות משחיה נפרדת בבריכת המלון, מופע קומדיה של השחקנית מיכל לויטין ושירות סירוק ומכירת פיאות מבית רוחי ליפסקר.

הפקת האירוע: מיכאל כפלין הפקות
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.