מערכת COL | יום ט"ז שבט ה׳תשס״ה 26.01.2005

יום של חג לאלמנות צה"ל

כמאה אלמנות צה"ל ואימהות שכולות מכל רחבי הארץ, השתתפו במסיבת ט"ו בשבט, שנערכה עבורם בבית צעירי-חב"ד בכפר-חב"ד. את האירוע פתח בדברים סא"ל (מיל.) הרב שלמה גרברצ'יק, רב פיקוד העורף לשעבר, שנשא הרצאה מאלפת בנושא חינוך וקישר בדבריו על הלקח הרוחני שיש לקחת מראש השנה לאילנות, ובפרט שחז"ל דימו את האדם לאילן על יסוד הפסוק (דברים כ,יט) "כי האדם עץ השדה". בהמשך נשאה דברים הגב' דפנה חיסדאי, בוגרת להקת צבאית, שלפני חמש-עשרה שנה חזרה בתשובה. הגב' חיסדאי סיפרה בפני הנשים את סיפור חייה המרגש, שרה ושימחה את הנשים. הרב אהרן פרוס, מנהל האגף לעידוד משפחות הגיבורים בצעירי-חב"ד, והמרכז את הפעילות עם משפחות אלמנות צה"ל ויתומי המלחמות מסר כי לפני האירוע התקשרו נשים רבות שמסיבות שונות נבצר מהן להשתתף באירוע, הודו לצעירי-חב"ד, הביעו את התנצלותן על היעדרותן, ובירכו על היוזמה.
יום של חג לאלמנות צה
סא"ל (מיל.) הרב שלמה גרברצ'יק, רב פיקוד העורף לשעבר נושא דברים בפני הנשים
בתום האירוע, הודו המשתתפות מקרב לב לצעירי-חב"ד הממשיכים לקיים מסורת נפלאה זו מידי שנה בשנה, ונותנים להן תחושה כי העם בישראל לא שכח אותם.

צעירי-אגודת-חב"ד מקיימים עם אלמנות צה"ל והאימהות השכולות קשר כל ימות השנה, ומעניקים להם יחס חם ולבבי. צעירי-חב"ד מקיימים בבתיהם ביקורי-בית לעידוד, שיחה וידידות ופתרון בעיות שונות, כלכליות ומוראליות, ומסייעים בידם בהכוונה במנהגי זיכרון יהודיים, הכוונת ילדי הגיבורים למוסדות חינוך תורניים, הכשרה לבר מצווה, הכנה לנישואין, ועוד. לפני החגים, פוקדים צוותים של צעירי-חב"ד את בתיהם ומעניקים להם משלוחי מנות, מצה-שמורה לפני חג הפסח, וחבילות שי לפני החגים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.