מערכת COL | יום ז' אייר ה׳תשע״ו 15.05.2016

היום: כנס חירום של רבנים בנושא מיגור גל הטרור

היום (א') בערב, יתקיים כנס רבנים על-ידי קונגרס הרבנים 'פיקוח-נפש', להשמיע את דעת כלל רבני ישראל, דעת תורה, בנושא מיגור גל הטרור המתמשך  כנס חירום
היום: כנס חירום של רבנים בנושא מיגור גל הטרור
רבני 'פיקוח נפש' עם ראש הממשלה נתניהו (ארכיון)

היום, ראשון ז' אייר (15.5), בשעה 17:30, יתקיים כינוס רבנים על-ידי קונגרס הרבנים 'פיקוח-נפש', להשמיע את דעת כלל רבני ישראל, דעת תורה, בנושא מיגור גל הטרור המתמשך.

הכינוס יתקיים בבית-מדרשו של חבר מועצת גדולי התורה, האדמו"ר מבוסטון שליט"א, רחוב אדמו"ר מרוז'ין 17 הר-נוף ירושלים. בהשתתפות רבני ערים, חברי מועצת הרבנות הראשית לישראל, ורב העיר בני-ברק הרב משה לנדא שליט"א.

האדמו"ר מבוסטון יזם את האסיפה כדי להביע בין השאר את מחאת רבני ישראל נגד התבטאויות אומללות של בכירים בממשלה ובכוחות הביטחון השוללות את הכלל התורני "הבא להרגך השכם להרגו".

האדמו"ר התבטא לאחרונה "כל פיגוע וכל זריקת אבנים בשבועות האחרונים הינם תוצאה ישירה ממעשיהם ודיבוריהם המטופשים של אותם בכירים. איש הירא ורך הלבב ילך וישוב לביתו – מי שחושש ממדיניות של יד חזקה של "השכם להרגו", עליו להתפטר מתפקידו הבטחוני".

ראשי קונגרס הרבנים, המונה שלוש-מאות וחמישים רבנים מכל החוגים בישראל, יציגו בכינוס את פסק-הדין שאסור למפלגה דתית לשבת בממשלה שתנהל מו"מ עם הערבים, כדי למנוע כל אפשרות של צירוף מפלגת המחנה-הציוני לקואליציה.

ראשי הקונגרס, הרב יוסף גרליצקי רב מרכז ת"א, והרב משה הבלין רב העיר קרית גת, יציגו את "דרך התורה" למיגור גל הטרור, וביטחון העם היושב בציון.

לפרטים: שי 0548184636 יצחק 0506392200


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.