מערכת COL | יום ה' אייר ה׳תשע״ו 13.05.2016

הסדרה החדשה שכובשת: פרקי הבית היהודי

הפקה חדשה מבית היוצר של 'בסוד הפרשה': סדרה של שישה מערכי שיעור על שישה אגפים בבית היהודי לאור פרקי אבות. וזה לא הכול: יש גם פאזל מגנט וכרטיסיות מקורות. זה מה שקורה כששיעור לנשים והבית היהודי נפגשים  פרקי הבית היהודי
הסדרה החדשה שכובשת: פרקי הבית היהודי

בשנים האחרונות, שיעורי פרקי אבות לנשים בתקופת הקיץ הופכים להיות יותר ויותר פופולריים. גובר הצורך למצוא בפרקי אבות נושאים ייעודיים המתחברים לעולמן של הנשים. בתור "עקרת הבית", נושא "הבית היהודי" עומד במרכז התעניינותה ושליחותה של אשה בעולם.

בימים אלו יצאה לאור סדרה חדשה – "פרקי הבית היהודי". הקונספט של הסדרה הוא חלוקת הבית היהודי לשישה אגפים: סלון, מרפסת שירות, מטבח, חדר ילדים, יחידת הורים וחדר מדרגות. כל שיעור עוסק באגף אחר, לאור הפרק השבועי בפרקי אבות ולפי מקורות חסידיים.

הסדרה מכילה חוברת למרצה וכרטיסיות מקורות למשתתפות. ויש גם מזכרת ייחודית – פאזל מגנט. מדובר בשישה חלקי מגנט, שכל אחד מהם מציג אגף אחר בבית וניתן כמזכרת בסוף השיעור הרלבנטי לאותו אגף. החיבור בין החלקים יוצר מעין פאזל עם תרשים מלא של בית יהודי. הדבר גם מסכם את השיעורים ושומר אותם תמיד בזיכרון, וגם מעודד נשים להשתתף בכל השיעורים כדי להשלים את כל חלקי הפאזל. בנוסף, את הסדרה מלוות מודעות מוכנות להדפסה או לשליחה בוואצאפ.

את הסדרה ערכו הרב חיים וגב' רחלי הבר מבאר שבע. סייע בהכנת השיעורים הרב שבתי סלבטיצקי. עיצוב המגנט נעשה בידי האמן של יוסי וייספיש.

הסדרה משווקת דרך המרכז לעזרי שליחות כערכות מוכנות מראש ל-10 משתתפות, המכילות: חוברת למרצה, 60 כרטיסיות ו-60 מגנטים. לרכישה ניתן לפנות ל: [email protected].

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.