מערכת COL | יום ד' אייר ה׳תשע״ו 12.05.2016

מתמידי כפר חב"ד קרעו את השמים ● גלריה ווידאו

במסגרת 'מבצע המתמידים' של בית הכנסת בערק'ה שול המתקיים מידי שנה, טסו בשמי הארץ ביום שישי כ''ח בניסן 'המתמידים', ילדי כפר חב''ד שהתמידו להגיע לתפילת ערבית מידי ערב במשך השנה כולה ●  יום כ''ח ניסן, היום עם ההקשר החסידי העמוק של "עשו כל אשר ביכולתכם", הוא גם יום היארצייט של ר' בערק'ה ליפסקר ז''ל, אביהם של ר' זמי וצביקה ליפסקר, המקיימים מידי שנה בתאריך זה את סיום מבצע המתמידים של בית הכנסת 'בערק'ה שול' ●  השנה, בסימן "קורעים את השמים", זעקו הילדים מעל שמי הכפר בשם תושבי כפר חב''ד, 'עד מתי' מעומק הלב וקרעו את השמים ממש ● לדיווח, גלריה ולוידאו
מתמידי כפר חב
קורעים את השמים

משלחת של 24 איש יצאה מהכפר ביום שישי אל עבר מנחת המסוקים שבסמוך לפארק סופרלנד בראשון לציון. 15 מתוכם הם ילדי ה׳מתמידים׳. לאחר התכנסות רבתי לתפילת מנחה וכינוס הקהל קצר בבית הכנסת בערק׳ה שול, במהלכו נאמרו פרקי תהילים והוכרזו מפי הילדים 12 הפסוקים, יצאה המשלחת בהסעה לרחבה ממנה המריאו לטיסות בשמי הארץ.

ישראל ברדוגו מבעלי ׳ישראל באויר׳ המתין לילדים יחד עם הטייס אורי פרץ, שהסתמן כמחולל החוויה כולה. נדמה שמעולם לא פגשנו נהג חברה'מן כל כך, מהיום אמרו- ׳הטייס שלנו חברה׳מן׳. עם תחושת הנאה בלתי רגילה ירדה כל קבוצת ילדים מהטיסה תודות לאורי פרץ. ה'מתמידים' נהנו מהסבריו המרתקים ומהיחס המדהים שהעניק לכל אחד ואחד במהלך כל טיסה שהמריאה עם 3 ילדים בכל פעם.

מעבר להסדרי האישורים לפני האירוע, הטייס היה מתואם בזמן אמת עם משרד הפיקוח של נתב"ג בכדי לאפשר את הטיסה במרחב האווירי של כפר חב"ד. שמי הכפר מצויים באזור אסטרטגי במיוחד בארץ עקב הסמיכות ל'שער הכניסה' האווירי של ישראל ודורשים מעקב צמוד מצד המכ"ם של נתב"ג.

ישראל ברדוגו מבעלי חברת המסוקים 'ישראל באוויר' מוסר כי תודות להתייחסות המהירה והאדיבה של לשכת שר התחבורה, מר ישראל כץ, שסייעה להשגת האישורים, התנהל מבצע ההטסה כולו בהצלחה כבירה.

המתמידים שהתמידו להגיע לתפילות ערבית במהלך השנה וזכו בכרטיסי הטיסה בשמי הכפר הם:  
אהרונסון אברהם, אנטבי בנימין, גולדברג יוסי, גרינוולד שמוליק, חסין דודי, חסין מני, חסין ישי, חסין יונתן, לוגוב שניאור, ליפסקר שמוליק, ליפסקר צבי, ליפסקר אלי, מדר דוידי, מדר מוישי, מיפע ברוך מרדכי, מרנץ זלמן, עידה מנדי ושניאורסון יוסי.

אל אירוע ההטסה הצטרפו משחות מכפר חב''ד שליוו את ה'מתמידים', צוות היפר ליפסקר, ישראל ברדוגו שניהל את כל פרויקט הטיסה והצלמים שניאור שיף וניתאי ארבל.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.