מערכת COL | יום א' אייר ה׳תשע״ו 09.05.2016

המתנה הלא-שגרתית שקיבל שליח הרבי לרגל הברית לבנו

צמרמורת עברה בקהל כאשר ה"רך הנימול" בן הארבעים לחייו אחז את הרך הנימול, בן השלוחים והביאו לכיסא של אליהו... ● סיפור מרגש שהתרחש בנתניה, בשמחת ברית המילה לבנו של השליח הרב מנחם מענדל טייכמן  ברית כפולה
המתנה הלא-שגרתית שקיבל שליח הרבי לרגל הברית לבנו
הרב טייכמן, חבר-הכנסת רוברט אילטוב והיהודי שהביא את המתנה המרגשת....

התרגשות רבה בשבת האחרונה – שבת שכולה הקהל – בנתניה בשמחת הברית של בן השלוחים ליהודים יוצאי חבר העמים, הרב מנחם מענדל וחי' מוסיא שי' טייכמן.

אחד מבאי בית חב"ד החדש בנתניה הינו יהודי מדנייפרופטרובסק שבאוקראינה, בשנות הארבעים לחייו אשר עלה ארצה לפני כשני עשורים ורק לאחרונה החל להתקרב מאד לשורשיו ע"י השליח והחל מגיע לתפילות ושיעורי תורה בבית חב"ד ואף להניח תפילין בכל יום חול אך עדיין מיאן והתחמק מלהיכנס בבריתו של אאע"ה למרות הפצרות השליח ולמרות ראותו יהודים נוספים בקהילה הנכנסים לאחרונה בברית.

כעת, עם הולדת בן השליח, ניצל זה האחרון את ההזדמנות והפציר בו רבות שיעניק לו מתנה אישית לברית בנו וייכנס בברית..

בשעה טובה ומוצלחת, ממש לפני כניסת השבת, נכנס היהודי בבריתו של אאע"ה ע"י המוהל המפורסם בעולם, ידידו האישי של הרב טייכמן הרב דוד שלמה שליט"א גלבר והר' יוסף ידידי' שי' באבושקין מארגון ברית יוסף יצחק שבאו ועשו את השבת הגדושה בנתניה ביחד עם עשרות מבני המשפחה, ידידים ומקורבי השלוחים.

צמרמורת עברה בקהל כאשר ה"רך הנימול" בן הארבעים לחייו אחז את הרך הנימול, בן השלוחים (אשר נקרא שמו בישראל, ישראל אריה לייב ע"ש אחי רבינו המשלח) והביאו לכיסא של אליהו...

כיבדו את המעמד רב ההוד, השמחה וסעודות השבת, נציגי הקליטה מעריית נתניה וחבר הכנסת מטעם סיעת "ישראל ביתנו" מר רוברט אילטוב שאף הי' הסנדק של ידידו היהודי הנכנס בבריתו של אאע"ה.

הרב טייכמן מציע בזה לעמיתיו השלוחים בארץ ובעולם המתעסקים עם יהודי חבר העמים, לנצל את המנטאליות של אחינו דוברי הרוסית הנפתחים מאד דווקא בשמחות אישיות ולנצל כל אירוע משפחתי כמו בר מצוה – בבקשת מתנה ערכית של הנחת תפילין מידי יום ביומו. ברית מילה – מתנה ערכית של כניסה בבריתו של אאע"ה, אויפשערנעס – לבישת ציצית וכיו"ב בשאר השמחות כי דווקא אז לבבם נפתח וקשוב וכפי הנראה בחוש.

וזה עובד טוב...

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.