מערכת COL | יום ט"ז שבט ה׳תשס״ה 26.01.2005

האל"ף בי"ת של מרדכי ציבין

המדור הפופלארי, 'המילון', מאת העיתונאי בנימין גרנות, המתפרסם מידי שבוע בעיתון 'בקהילה', מגיש את האל"ף בי"ת של אישי ציבור מכל הגוונים. השבוע מארח המדור את העו"ד החב"די, ר' מרדכי ציבין האל"ף בי"ת של מרדכי ציבין - ב'כתבה מלאה'
האל

אוניברסיטת בר אילן "בשבילי, מקום לרכישת מקצוע ותו לא". מרדכי אייזנברג "ירא שמיים, עילוי ואיש צנוע, ראוי לאות הנשיא, התנועה להגינות שלטונית. עוד עשרה כמוהו ומדינת ישראל הממסד הדתי, היו נראים אחרת". אישיות נערצת "הרבי מליובאוויטש, מרדכי איזנברג, מייסד ויו"ר התנועה להגינות שלטונית ולהבדיל אלף אלפי הבדלות נלסון מנדלה". אמונה "אני מאמין באמונה שלמה בביאת המשיח". החמצה "שלא למדתי בישיבות חב"ד ובינתיים יש לי יותר 'מקיף' מ'פנימי'". הצלחה "נישואיי". הרב בערל וויין "אומר מעט ועושה הרבה. אדם גדול, שילוב מופלא של למדנות ליטאית, לחלוחיות מזרח אירופאית עם תרבות אמריקאית ומערבית". חסידות "'אור וחיות נפשנו', כדברי הרבי רש"ב זי"ע". ילדים "שיהיו יותר טובים ממני בכל המובנים". כינוס השלוחים "מי שלא ראה לא יאמין. שגרירי היהדות ברחבי תבל, הכח הפורה והתוסס ביהדות, אתה מקנא בהם, נפשך יוצאת אליהם, הקבלן המבצע של מדינת ישראל ומשרד החוץ". כסף "אמצעי בלבד. אבל טוב שיהיה הרבה מהאמצעי הזה". כפר חב"ד "ילדות נהדרת, אנשים חמים, חסידים המסתפקים במועט ובית היוצר לאהבת ישראל". הרב בערל לאזאר "אדם שיש לו השפעה ברוסיה יותר מאשר לכל גורם ממלכתי בישראל ובמופלא ממך אל תדרוש. איש צנוע ודורש טוב לעמו. זכה כי יתקיימו בו ברכותיו של הרבי מליובאוויטש". מוסקבה "מחוזות הילדות של אמי והשפעתם עלי. עיר בה זכיתי לקיים מצוות פדיון שבויים, פעמיים". מונסי "התגוררתי בה בעת שהותנו בארה"ב. עיירה יהודית ממש, הכל טוב, אבל לא בשבילי". מחשב "אין לי על השולחן, בינתיים. מזל שרעייתי מומחית גם בתחום הזה". משפטים "אמת ויציב. יציב עדיף". משרד החוץ "'פרטנרים' שלי בתקופה האחרונה בנושא שחרור יהודים הכלואים בחו"ל. לא יזיק אם ילמדו קורס באהבת ישראל וחסד מהו. יש שם גם אנשים נפלאים". נקודת שיא "עדיין לא ועדיף שלא, אפשר ליפול משם". נקודת שפל "עדיין לא ועדיף שלא. בעצם אולי כן, כי משם אפשר רק לעלות". פדיון שבויים "שיחות ארוכות גם על ענייני יהדות עם ראש הוועדה למתן חנינות ברוסיה. כניסה לכמה בתי סוהר עם מכשיר טלפון סלולארי וכיפות לאסירים, האסירים שקיבלו את הכיפות נכנסו לצינוק. 'פותח שערים בחכמה', 'אין הברכה מצוייה אלא בדבר הסמוי מן העין', 'במופלא ממך אל תדרוש', 'בתחבולות תעשה לך מלחמה'". והסיפור לא סיפור פשוט..." עבודה "נהנה מכל רגע". פוליטיקה "לא בשבילי. רוב הפוליטיקאים הם 'לא מפא"יניקים, הם כדאיניקים'". קידוש ה' "השלוחים של חב"ד ברחבי תבל. סנדי קופקס – שחקן בייסבול יהודי שסרב לשחק במשחק אליפות (נקודת שיא לשחקן בייסבול) שנקבע ליום-הכיפורים. בעת שהותי בארה"ב, עשה עלי סירובו והפרסום שנלווה אליו רושם כביר". רגע שלא תשכח "שחרור ירושלים וההסתלקות של הרבי מליובאוויטש". שאיפה "להקדיש יותר זמן ללימוד תורה ולסייע יותר לנזקקים". שבת "אי אפשר בלעדיה. מחכה, כל פעם מחדש, להתוועדות בשבת בבית הכנסת". תחביב "עבודה". תקשורת "המעצמה הראשונה, לא השביעית. וחזקה על תעמולה שאינה חוזרת ריקם". מרדכי ציבין "03-5668222 לבקש את מוטי". תעודת זהות: עו"ד מרדכי ציבין, 51, תושב כפר חב"ד. בעלים של משרד עורכי דין 'ציבין ושות'', העוסק בתחום המסחרי והאזרחי. בעל תואר LLB במשפטים מטעם אוניברסיטת בר-אילן, נחשב למומחה, עקב קשריו המסועפים ברחבי תבל, בטיפול באסירים ישראלים בחו"ל ובהעברתם לישראל. פעיל בהתנדבות בתנועה להגינות שלטונית. נולד בכפר חב"ד ומתגורר בו עד היום, לאחר הפסקה של שבע שנים בארה"ב. בוגר ישיבת 'הדרום', שימש כמורה ביישוב ספר מטעם חב"ד.

Mordechai Tsibbin is an advocate living in Kfar Chabad who has obtained his degree from Bar Ilan University. He is most famous for assisting Israeli prisoners abroad and assuring their safe arrival home. He studied in the 'Darom' yeshiva and worked in the past as a teacher.

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
9 תגובות
1.
כל הכבוד לבקהילה
י"ז שבט ה׳תשס״ה
התפלאתי איך עד היום לא עשו על האדם היקר הזה שעושה הרבה מצוות בסתר
2.
על התרגום
י"ז שבט ה׳תשס״ה
The Hebrew-English is becoming better from day to day.

Correct spellings:
Tzivin,
Bakehila

Bakehila is printed on tabloid paper,
not magazine paper.

Tzivin is more of a lawyer than a public advocate.

It is my understanding that the interviewed himself picks most if not all of the "entries".. so %99 of "The Dictionary" is written or said by the interviewed.

"through light on his personality" - doesen't make sense.

מאיר'ל נוי
3.
פרדוקס (כל היהודים סובלים מזה)
י"ז שבט ה׳תשס״ה
אם "אין הברכה מצוייה אלא בדבר הסמוי מן העין" אז אין להתראיין לבקהילה...
4.
איש יקר
י"ז שבט ה׳תשס״ה
קשה לכתוב על האיש היקר הזה בכמה משפטים אבל הרבה אנשים הסתייעו על ידו בעצה טובה והוא גומל חסד בגופו ממנו ונשמתו
חבל רק ששם בדמויות נערצות את הרבי שהוא רא בני ישראל עם אדם חשוב..אחר...וד"ל
ומה עם אשתו שקובעת ברכה לעצמה והרבה בתי חב"ד ושליחי המלך נעזרו בה..
שיצליחו בכל מעשי ידיהם...
5.
קטן עליו
י"ז שבט ה׳תשס״ה
נחמד מאוד מה שכתבתם אבל אליא וקוץ בה.... כשכותבים על אדם צריכים לסיים "זהו טיפה מן הים " יש המון המון שירים ותשבחות על אותו מוטלה שלא הזכרתם כלל אינכם יודעים עד איפה כוחו ופעולותיו מגיעים הוא וגם רעיתו הנכבדה
אכן על הזוג היקר מוטי ונחמה נאמר "אין הברכה מצויה אלא במה שסמוי מן העין " כה לחי עד מאה ועשרים שנה א מ ן
הכותב בברכה חברו של פיטר מלונדון
6.
יפה......
י"ז שבט ה׳תשס״ה
למנדי תראה איזה אבא יקר יש לך !!!! וחוץ מזה תשתדל להיות בקשר עם חבר שלך מניו יורק י.ב. מחכה למייל....
7.
זכה עזר
י"ז שבט ה׳תשס״ה
חבל באמת שלא ציינו את רעייתו שעוזרת לנו בתי חב"ד המון המון עו"ד נחמה ציבין תחי' נכדת איצי'ה דער מתמיד הי"ד
8.
mendy,
י"ז שבט ה׳תשס״ה
hey mendy it was always interesting to read about ur parents. But when we will we read about u?
How are you doing - keep the faith, thinking about you a lot. Zalmie
9.
אין כמוך
י"ח שבט ה׳תשס״ה
למה לא פירסמו את פועלו ויש לו מספר רב של זכיות ראשית בזכות העו"ד אוכלים כשר בכל המסעדות העו"ד הוא פודה שבוים
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.