מערכת COL | יום ל' ניסן ה׳תשע״ו 08.05.2016

האמן נתי רביץ סיפר בשידור-חי: "לומד חסידות בבית-חב"ד"

"אני הולך לבית חב"ד ולומד לפי היכולות שלי", כך סיפר השחקן המוכר בציבור הכללי נתי רביץ בראיון לעמי מימון בקול ברמה נתי רביץ מספר על לימוד חסידות
האמן נתי רביץ סיפר בשידור-חי:
נתי רביץ (צילום: יוסי רוזנבוים)

אם היה מי שחשב שלאחר התחזקותו בדת של השחקן נתי רביץ לפני למעלה מעשור, הקריירה שלו תדעך, הלו”ז שלו מוכיח אחרת, במסגרת הפינה אומן באמונה בתוכנית חידודון עם עמי מימון התארח נתי רביץ – שחקן מוכר מאוד בציבור הכללי וסיפר על החיבור שלו לאמונה וכיצד הוא מצליח לחבר בדרכו שלו אנשים נוספים.

"לרוב האנשים, במיוחד בדורנו, נמאס מהשקר. מרגישים שראו הכל, טעמו הכל, הכל פרוץ, זמין ונזיל, וסף הרגישות יורד לשפל שובר שיאים, אבל בכל זאת חסר משהו", סיפר, "אתה מתחיל להבין שכל מה שקורה בעולם לא קורה סתם. זה משהו מעבר למה שנתפס בחמשת החושים. משהו בפנים מתעורר ואנשים מזהים קשר עם עצמם ועם מורשת אדירה”, מספר רביץ.

רביץ לומד חסידות בבית חב”ד בתל אביב, ליד מקום מגוריו. הוא נולד באילת וכעבור כמה חודשים עברה משפחתו לארצות הברית בעקבות עבודתו של אביו. לאחר חזרתו לארץ שיחק רביץ בקולנוע ובתאטרון במגוון תפקידים.

ההתקרבות לדת שינתה את רביץ ומיתנה אותו בצורה משמעותית. זה החל עם הולדת בנו הבכור, לפני שבע שנים וחצי, אחד השינויים שעבר רביץ כולל את רצונו להיקרא נתן ולא נתי. במהלך כל הראיון מתקן את עמי מימון: "הייתי יותר שמח, אם היו פונים אליי כאל נתן. גם בקרדיטים שלי כתוב כיום נתן".

הפינה 'אומן באמונה' משודרת מידי יום ראשון בתוכניתו של מימון – 'חידודון', במסגרת הפינה עולים אומנים ושחקנים מוכרים בעיקר בציבור הכללי ומספרים על ההתחזקות שלהם וההתקרבות לאבא שבשמיים.

לסיום, סיפר רביץ: "הלימוד זה מתנה. יש לך גן עדן. תאכל כמה שאתה רוצה. אני הולך לבית חב"ד לפי היכולות שלי, אם זה שעה ביום או שעתיים לימוד ושעתיים תפילה ביום".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.