מערכת COL | יום ט"ז ניסן ה׳תשע״ו 24.04.2016

שמחה גדולה בבר-מצווה לבנו של ר' אריה כהן

רבנים, אישים ואנשי תקשורת, השתתפו בשבוע שעבר בשמחת הבר מצווה של מנדי כהן, בנו של איש התקשורת והיועץ החינוכי ר' אריה ( לייבי) כהן  צפו בתמונות
שמחה גדולה בבר-מצווה לבנו של ר' אריה כהן
רבנים, אנשי ציבור ואנשי תקשורת, השתתפו בשבוע שעבר בשמחת הבר מצווה של מנדי כהן, בנו של איש התקשורת והיועץ החינוכי ר' אריה ( לייבי) כהן מנתניה.

ברכו: הרה"ג קלמן בר שקישר את חגיגת הבר מצווה לערב פסח וברך את חתן הבמ"צ שקרוי על שמו של הרבי להמשיך בדרכו, סגן ומ"מ רה"ע אלי דלל ששיבח את פעולות חב"ד בעיר נתניה ובכלל בעולם, רב העיר נתניה.

עוד ברכו: רב קהילת חב"ד בנתניה השליח הרב מנחם וולפא, רב קהילת חב"ד בצפון נתניה השליח הרב צבי וילהלם, רב שכונת קרית נורדאו וחבר לשכת הרבנות הרב יהושע רוזנברג.

הפתעה מעניינת נרשמה כשהאב העניק לבנו מנדי 'דולר של הרבי' שקיבל מידיו הקדושות של הרבי בפעם הראשונה שזכה להגיע לחצרות קודשנו בשנת תשמ"ט.

ר' אריה קישר זאת לסיפור ניסי שהתרחש לסבו זקנו הרה"ח ברוך שלום כהן (שהיה רב במוסקבה וחסידו המובהק של הרבי הרש"ב) שקיבל מעטפה עם 200 רובל מרבו.

השתתפה גם סגנית ומ"מ רה"ע ואחראית על החינוך, גב' אביטל לאופר. מראשת העיר גב' מרים פיירברג נבצר להגיע ושיגרה 'מברק ברכה' והזמינה את ההורים עם חתן בר המצווה ללשכתה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.