מערכת COL | יום י"ד ניסן ה׳תשע״ו 22.04.2016

"קבלת המרות של הרבי ומוסדותיו היא העוצמה שלנו"

"לפני מספר ימים עמד צבא ענק באחדות ובדיבוק חברים והצדיע לרבי ביום הולדתו בכינוס "הקהל" המרכזי. בתוך כל ההכנות ומאמצי הפעילות, עמדנו יחד 14,000 חיילים שלובי זרוע וקיבלנו על עצמנו שוב את נשיאותו של הרבי כאיש אחד בלב אחד! האחדות היא מקור הכוח שלנו, קבלת המרות של הרבי ומוסדותיו היא העוצמה שלנו, כך חונכנו וכך בעז"ה נמשיך ונחנך את הדורות הבאים עד ביאת משיח צדקנו" • הרב יוסף יצחק אהרונוב במכתב מרגש לשלוחים ואנ״ש • מכתבו של הרב אהרונוב
הרב יי"צ אהרונוב (צילום: מאיר אלפסי, COL)
ב"ה, ערב חג הפסח התשע"ו

צבא השלוחים והשלוחות ובני משפחותיהם!

בעוד מספר שעות נסב כולנו לשולחן הסדר כאשר מאחורינו חודש גדוש בעשיה ובפעילות. בשליחות הרבי נשיא דורנו, הבאנו את מצוות הפסח לכל יהודי. לחיילי צה"ל ולכוחות הבטחון, לבתי הרפואה, למובילי דיעה ולאנשי התקשורת.

לפני מספר ימים עמד אותו צבא ענק באחדות ובדיבוק חברים והצדיע לרבי ביום הולדתו בכינוס "הקהל" המרכזי. בתוך כל ההכנות ומאמצי הפעילות, עמדנו יחד 14.000 חיילים שלובי זרוע וקיבלנו על עצמנו שוב את נשיאותו של הרבי כאיש אחד בלב אחד! האחדות היא מקור הכוח שלנו, קבלת המרות של הרבי ומוסדותיו היא העוצמה שלנו, כך חונכנו וכך בעז"ה נמשיך ונחנך את הדורות הבאים עד ביאת משיח צדקנו.

חג הפסח הוא הדוגמא הטובה ביותר ליציאתנו מאפילה לאורה, ברגע אחד, "לא עכבן אפילו כהרף עין", הוציא ה׳ את צבאותיו מארץ מצרים. כאשר הגיע הרגע, הים נבקע לשניים, הניסים שראו אבותינו ביציאת מצרים הם מקור הניסים לכל דור ודור, גם אנחנו בדורנו, למרות ההסתר הנורא, נזכה ברגע אחד, מיד ממש, לצאת מאפילה לאור גדול והוא יגאלנו.

בברכת
א כשר׳ן און א פרעיילכ׳ן פסח
הרב יוסף יצחק אהרונוב
ראש מערך השליחות לארץ הקודש
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.