מערכת COL | יום י"ג ניסן ה׳תשע״ו 21.04.2016

מוסקבה: 'הקהל של מתנות' לרבי לרגל י"א ניסן

לכבוד י"א ניסן, יום הולדתו ה-114 של הרבי נשיא דורנו, התכנסו מאות חיילי וחיילות צבאות ה׳ של מוסדות החינוך במוסקבה למעמד מרגש ומיוחד של התקשרות לרבי ● במהלך הכינוס התקיים טקס סיום וחלוקת פרסים וספרים למצטיינים כשבין לבין מוקרנים קטעי וידיאו עם החלטות טובות שהחליטו התלמידים כמתנה לרבי  'הקהל של מתנות'
מוסקבה: 'הקהל של מתנות' לרבי לרגל י
לכבוד י"א ניסן, יום הולדתו ה-114 של הרבי נשיא דורנו, התכנסו מאות חיילי וחיילות צבאות ה׳ של מוסדות החינוך במוסקבה למעמד מרגש ומיוחד של התקשרות לרבי.

המנחה ר' אבי גדז', הזמין לפתוח בדברי ברכה את הרב והשליח הראשי, הרה"ג בערל לאזאר שליט"א. הרב הראשי דיבר עם הילדים על התקשרות לרבי בלימוד, בהנהגה טובה וגם דרך עבודת השליחות במעשה בפועל, כפי שילדי המוסדות עשו במבצע פורים וכעת במבצע חלוקת מצה שמורה ליהודי העיר. בסיום דבריו הודה הרב לצוות החינוכי של המוסדות.

לאחר מכן עלה לבמה אורח מארץ הקודש, הרב זושא וולף, שהגיע לביקור מיוחד במוסקבה לכבוד י"א ניסן. הרב וולף סיפר לילדים סיפורים מפליאים כיצד הרבי ממש איתנו ועוזר לנו בל הקשיים ובפרט בעבודת השליחות עד להבאת הגאולה האמיתית והשלימה ב"ב.

במשך החודשיים האחרונים החלו תלמידי 'חדר מנחם' ותלמידות 'בנות מנחם' להתכונן לקראת היום הגדול על ידי שינון שורות תניא בעל פה, הוספה באהבת ישראל וקבלת החלטות טובות. במהלך הכינוס התקיים טקס סיום וחלוקת פרסים וספרים למצטיינים כשבין לבין מוקרנים קטעי וידיאו עם החלטות טובות שהחליטו התלמידים כמתנה לרבי.

תלמידי חדר מנחם למדו בסך הכל למעלה מ6000 שורות של תניא בעל פה!

שיאו של המעמד היה בהקרנת חלק ב' של הסרט המרגש בהפקת תלמידי כיתה ז' והמחנך ר' אברימי זקס, שמספר את סיפורו של חדר חסידי ברוסיה תחת שלטון הקומוניזם.

התלמידים יצאו מהכינוס בתחושה של עשייה ושליחות, שגם בתור ילדים - שלוחים צעירים, הם בוודאי יכולים לגרום הרבה נחת רוח לרבי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.