מערכת COL | יום י"ג ניסן ה׳תשע״ו 21.04.2016

ראשי הערים בקריות על ביקור שלוחי חב״ד בלשכותיהם

לקראת חג הפסח ביקרו שלוחי הרבי בערי הקריות אצל כל ראשי הערים בלשכותיהם ביחד עם השליח הראשי ויו״ר המוסדות הרב משה שמואל אוירכמן כשאליו נלוו בכל עיר ועיר השלוחים המקומיים ● בפוסטים מיוחדים כותבים ראשי הערים על התרגשותם מהביקור ועל התפעלותם מהפעילות העניפה  לפוסטים המלאים ולגלריית תמונות
ראשי הערים בקריות על ביקור שלוחי חב״ד בלשכותיהם
ראש העיר קרית ביאליק מר אלי דוקורסקי: ״ארחתי היום את שלוחי חב״ד בקרית ביאליק ובראשם רב חב״ד בקריות הרב משה אוירכמן, שבאו לברך את תושבי העיר ואותי לרגל חג הפסח ושוחחנו על הלכות החג וההכנות אליו״.

ראש העיר קרית ים מר דוד אבן-צור: ״רגע לפני החג הגיעו ללשכתי כל רבני השכונות של חב״ד בעיר בראשותו של הרב משה אוירכמן, בכדי לברך אותי ואת תושבי העיר ולהעניק לי את המצה השמורה המסורתית״.

ראש העיר קרית מוצקין מר חיים צורי: ״ההכנות לחג בעיצומן, נפגשתי עם רב העיר והוסכם בינינו על מכירת החמץ של קרית מוצקין. בלשכתי הרמנו כוסית עם שליחי חב״ד ומאות חבילות לפסח חולקו למשפחות נזקקות. יום גדוש בעשיה מבורכת!״

בפגישות שהתקיימו אצל ראשי הערים השתתפו גם שאר שלוחי הרבי בקריות: הרב נחום יצחק, הרב יוסי שכטר, הרב שמוליק ג׳רופי, הרב שמעון אייזנבך, הרב לוי אוירכמן, הרב פיני מרטון, הרב אהרון גופין, הרב מענדי ברוק, הרב משה ביסטריצקי, הרב אורן ירמיהו, הרב ישראל קוט, הרב בעריש רוזנברג, הרב יוסי גולדשטיין, הרב מעיין יצחק והרב ירון פרידמן.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.