מערכת COL | יום י"א ניסן ה׳תשע״ו 19.04.2016

הקהל הגדול בעולם: 13,000 חסידים חגגו בירושלים לכבוד הרבי

הצלחה חסרת תקדים: למעלה מ-13,000 חסידי חב"ד מכל רחבי הארץ - אנשים, נשים וטף - השתתפו הלילה (שלישי) במעמד הקהל הגדול בעולם שנערך בהיכל ארנה בעיר הקודש ירושלים, בתמיכתם של כל חברי בית דין רבני חב״ד ורבני קהילות אנ"ש ● היה זה מעמד עוצמתי ומרגש של קידוש השם, בו התעוררו ההמונים בשליחות העיקרית לפעול לביאת משיח צדקנו וכן בענייני הקהל, כפי שהורה הרבי ● הפקה: כפלין הפקות ● תיעוד ראשון של הצלם חיים טויטו  הקהל הגדול בעולם
הקהל הגדול בעולם: 13,000 חסידים חגגו בירושלים לכבוד הרבי
הקהל היסטורי, הלילה בירושלים (צילומים: חיים טויטו)

צוות כתבי COL בארנה

כזה דבר עוד לא היה:
למעלה מ-13,000 חסידי חב"ד מכל רחבי הארץ - אנשים, נשים וטף - השתתפו הלילה (שלישי) במעמד הקהל הגדול בעולם שנערך בהיכל ארנה בעיר הקודש ירושלים, בתמיכתם של כל חברי בית דין רבני חב״ד ורבני קהילות אנ"ש, לרגל יום הבהיר י"א ניסן - יום הולדתו של הרבי נשיא דורנו.

היה זה מעמד עוצמתי ומרגש של קידוש השם, בו התעוררו ההמונים בשליחות העיקרית לפעול לביאת משיח צדקנו וכן בענייני הקהל, כפי שהורה הרבי.

המעמד, שאורגן על-ידי המוסדות הרשמיים של חב"ד, איחד את משפחת חב"ד בארץ-הקודש. למרות ערב חג-הפסח, ההמונים לקחו פסק זמן מהניקיונות ובאו לכינוס, בהוראת רבני חב"ד - הגוף האחראי על ענייני חב"ד בארץ-הקודש.

לקראת מועד פתיחת השערים, בשעות אחר-הצהריים, נראו ההמונים צועדים ברגל ממגרש חניון האוטובוסים לעבר היכל ארנה. אי-אפשר היה שלא להתרגש מול המחזה המדהים, בו נראים אלפים-אלפים של אנשים, נשים וטף, צועדים יחד, כאיש אחד בלב אחד, לכנס ההקהל הגדול והמרכזי של חסידות חב"ד.

ההפקה הגדולה של הכנס, שעוד רבות ידובר בה, הדהימה את כל המשתתפים. באופן יוצא מן הכלל, הוחדרו מסרים חסידיים, באמצעות הפקות מולטימדיה מרהיבות.

כל המשתתפים - המבוגרים והצעירים, הנשים והטף, קיבלו ביטוי בכנס ההיסטורי, באמצעות שלל תכנים, ובראשם שלושה מנחים: הרב מנחם קעניג - משגיח ישיבת 'תומכי-תמימים' בלוד, האברך הצעיר והנמרץ הרב בנימין וילהלם והחייל ב'צבאות השם' מנחם-מענדל בטאשווילי.

את פרקו החדש של הרבי בתהילים קרא הרב יוסף-יצחק חיטריק, משלוחי הרבי לארץ-הקודש ומנהל 'בית חנה' בעיר צפת.

הנואם המרכזי היה הרב שבתי סלבטיצקי, שליח הרבי לאנטוורפן שבבלגיה שריגש את למעלה מרבבת המשתתפים בנאום כובש ומדהים. הרב סלבטיצקי קישר בין סיפור מטלטל שהתרחש עמו לבין ענייני הקהל ולחיות את משיח באופן ייחודי וגרם לרבים להזיל דמעה.

מקהלת ארגון 'צבאות השם - הפנסאים' הפתיעה בשלל ניגוני חב"ד.

לאורך הערב המיוחד הוקרנו מראות-קודש נדירים ומאלפים של הרבי, בהם מעורר הרבי על ענייני הקהל. לצד קטעי הוידאו הללו, הוקרנו קטעי וידאו של חסידים מקהילות אנ"ש שדיברנו על שנת הקהל אצל הרבי, כפי שראו בעצמם.

שיאו של האירוע היה הקראת הפ"נ הכללי, עליו חתמו המשתתפים הרבים. את הפ"נ הקריא בשידור ישיר בוידאו הרב אברהם שם-טוב - שליח הרבי לפילדלפיה ויושב-ראש 'אגודת-חסידי-חב"ד' העולמית. הרב שם טוב פרץ בבכי במהלך הפ"נ, כשהקריא את המילים "אדוננו מורנו ורבנו".

את האירוע הנעימו הזמרים החסידיים ר' שמחה פרידמן ור' נמואל הרוש, לצד תזמורת המנגנים. במרכז האירוע, פרץ הקהל הגדול בריקודי שמחה שסחפו את אולם 'ארנה'.

בהמשך נביא דיווחים נוספים, טורים אישיים, גלריות וקטעי וידאו מאירוע ההקהל ההיסטורי של חב"ד בארץ-הקודש.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.