מערכת COL | יום י"א ניסן ה׳תשע״ו 19.04.2016

התרגשות: חסידי חב"ד יתקהלו היום בירושלים לכנס היסטורי

התרגשות גדולה בקרב חסידי חב"ד לקראת מעמד הקהל ההיסטורי שייערך הערב (שלישי) בהיכל ארנה בירושלים, בתמיכת כל רבני חב"ד ורבני אנ"ש בארץ-הקודש ובהשתתפות המוני חסידי חב"ד מכל רחבי הארץ ● "ציבור אנ"ש מתבקש להקדים ולסיים את עיסוקיו ביום י"א בניסן מוקדם מהרגיל, על מנת שנתכנס כולנו יחדיו, כאיש אחד בלב אחד", ביקש בית-דין רבני חב"ד ● COL מגיש את כל מה שמותר לפרסם על האירוע הגדול  כנס הקהל המרכזי של חב"ד
התרגשות: חסידי חב
המכתב המיוחד של בית-הדין על רקע כינוס חסידי חב"ד בתשע"ד (צילומים: מאיר אלפסי)

צוות כתבי COL

התרגשות גדולה בקרב חסידי חב"ד לקראת מעמד הקהל ההיסטורי שייערך הערב (שלישי) בהיכל ארנה בירושלים, בתמיכת כל רבני חב"ד ורבני אנ"ש בארץ-הקודש.

כל המידע הקשור לכינוס מוגש בכתבה זו:

הוראות בית-הדין

כינוס הקהל המרכזי נערך בתמיכתם של כל חברי בית-דין רבני חב"ד בארץ-הקודש, לרגל יום הולדתו ה-114 של הרבי.

המכתב נחתם על ידי חברי בית-הדין (לפני סדר א-ב), הרבנים הגאונים שליט"א: הרב יוחנן גוראריה, הרב מנחם-מענדל גלוכובסקי, הרב משה הבלין, הרב יוסף הכט, הרב אברהן מיכאל הלפרין, הרב יצחק-יהודה ירוסלבסקי, הרב זאב דב סלונים.

וכך כותבים רבני חב"ד: "בעמדנו ב'שנת הקהל', אשר בה הורה וביקש כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו, שנתכנס יחד בכינוסי 'הקהל', ונפעל ב'הקהל', על מנת להתעורר ל'יראה את ה'", קוראים אנו לכל אחד ואחת מאנ"ש, אנשים, נשים, וטף לבוא ולהשתתף בכינוס הקהל הארצי, הנערך על-ידי צעירי אגודת חב"ד באה"ק בשיתוף קהילות חב"ד באה"ק, שיתקיים בעזהי"ת ביום שלישי, יום הקהל י"א ה'תשע"ו, יום הולדתו של כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו, בהיכל ארנה' בירושלים עיה"ק ת"ו.

"ציבור אנ"ש מתבקש להקדים ולסיים את עיסוקיו ביום י"א בניסן מוקדם מהרגיל, על מנת שנתכנס כולנו יחדיו, כאיש אחד בלב אחד.

"ויהי רצון שע"י כינוס כל אנ"ש יחדיו, באופן של 'הקהל את העם האנשים והנשים והטף' ביום זכאי - י"א ניסן, במקום זכאי - ירושלים עיה"ק, נזכה לקיום היעוד 'הנני מביא אותם מארץ צפון . . קהל גדול ישובו הנה' ונקבל פני משיח צדקנו בבית המקדש השלישי, תיכף ומיד ממש".

מספר ימים לאחר פרסום המכתב, הצטרפו אליו עשרות רבני קהילות חב"ד בכל רחבי הארץ.

דף הנחיות לציבור

קהל אנ"ש היקרים! בכנס ההקהל הגדול צפויים להשתתף למעלה מרבבת חסידי חב"ד. דווקא משום כך, חשוב ביותר להקפיד להישמע להוראות המארגנים, בכדי להרבות כבוד שמים וקידוש שם ליובאוויטש ועל מנת שהאירוע יתנהל הצורה 'חלקה' לטובת כולנו. בדף המידע, המתפרסם בתחתית הכתבה, רוכזו מספר הנחיות חשובות. קראו בעיון ובתשומת לב!

● מהיכן יוצאים ההסעות?

בתחתית הכתבה, תוכלו למצוא לוח מפורט של כל נקודות ההסעה וזמני הנסיעה. ההסעות חזור ייצאו כשלושים דקות לאחר סיום הכנס, מנקודת ההורדה בהלוך. האוטובוס - בשני הכיוונים - ייצאו בדיוק בזמן ולא ימתינו למאחרים בעלייה לאוטובוס תידרשו להציג לנציג את כרטיס הנסיעה שלכם. במידה ושילמתם על הנסיעה באתר, הדפיסו את כרטיס הכניסה שרכשתם והציגו אותו לנציג.

הקדימו הגעתכם

עקב הרישום המוגבר ופתיחת שערים נוספים, הוקדמה שעת פתיחת השערים לשעה 17:30. "הקדימו שעת הגעתם לאולם על מנת למנוע עומס על השערים", ביקשו המארגנים.

● רכבים פרטיים

המגיעים לכנס ברכבים פרטיים, מתבקשים להחנות את הרכבים ב"חניוך אצטדיון טדי", שם יכווונו על ידי צוות הסדרנים. מומלץ להקדים את שעת הנסיעה, עקב עומס צפוי בצירי התנועה.

● כניסה והתמצאות

באולם כניסות ואזורים נפרדים לגברים ולנשים. הגברים בחלק התחתון ובלובי והנשים בגלריה העליונה. יש לעקוב אחר השליטו במקום ומפוץ ההתמצאות ולהתמקם בהתאם.

בשער הכניסה תידרשו להציג את כרטיס הכניסה שלכם בפני הסדרים. במידה ורכשתם כרטיסים באתר, הדפיסו את כל הכרטיסים עם מקומות הישיבה והציגו אותם לסדרנים. לא תתאפשר כניסה ללא כרטיסה כניסה. ילדים עד גיל 3 לא צריכים כרטיס.

חסידישע הנהגה

על פי הצעת רבני חב"ד והמשפיעים, ובכדי להגדיל את כבוד המעמד, לכבודו של רבינו, הנכם מתבקשים להגיע לכנס בלשום הולם - גברים ונשים בבגדי שבת, בנים ובנות במדי צבאות השם. בנות בת מלך ילבשו את חולצות בת מלך מעל חולצת צווארון, על פי כללי הצניעות כמובן.



המדים

חיילי וחיילות צבאות ה' יגיעו למעמד החגיגי עם מדים מיוחדים של צבא הרבי. ניידת צבאות ה' ביקרה בימים האחרונים בריכוזי אנ"ש, לקראת כינוס הקהל המרכזי בי"א ניסן בהיכל ארנה בירושלים. המדים כוללים כיפות, קשתות וחולצות לבנים ולבנות עם סמל צבאות ה'.

● השליחים של כולנו

"השליחים של כולנו", תחת כותרת זו, מפרסמים מארגני כנס הקהל הרישמי של חב"ד, כי בעיצומו של הכנס תיערך הגרלה בין כלל המשתתפים באירוע שלמדו יחד את תורתו של הרבי כהכנה לי"א ניסן - מאמר "אנא נסיב מלכא".

"בני משפחה אחת יזכו בכרטיסי הטיסה לרבי, וישמשו כשלוחים הציבור להיכנס ולהגיש אל הרבי את המתנה המשותפת של אנ"ש בארץ הקודש והחלטות הכינוס", נכתב.

● רגע השיא

רגע השיא במעמד ההיסטורי והארצי של חסידי חב"ד יהיה הקראת הפ"נ באוהל הקדוש של הרבי.

מדובר בפ"נ כללי, עליו יחתמו כל המשתתפים בכנס המיוחד, בדוכן מיוחד שיוצב בלובי של היכל הכינוס בירושלים.

במודעה שהופצה בציבור אנ"ש, פורסמה התוכנית של הפ"נ הכללי - תחת הכותרת "ברכנו אבינו כולנו כאחד".

● תוכנית מושקעת לילדים

בכנס ההיסטורי תתקיים תוכנית הקהל לחיילי וחיילות צבאות השם בהפקת ענק שטרם נראה כמותה. את הפרטים המלאים תראו הערב בכינוס הענק.

● אורח הכבוד

אורח הכבוד בכינוס ההיסטורי, יהיה הרב שבתי סלבטיצקי, שליח הרבי נשיא דורנו באנטוורפן שבבלגיה.

הרב סלבטיצקי, נודע כפה מפיק מרגליות, הסוחף המונים בהתוועדויות בהם משתתף.

● התוכנית המוזיקלית

לפני מספר ימים נחשף מי יהיו אלו שיובילו את ניגוני כל משפחת אנ"ש יחד בכנס
הגדול בי"א ניסן - בכנס ההקהל המרכזי של חסידות חב"ד, בתמיכת כל חברי בית-דין רבני חב"ד בארץ-הקודש.

הזמרים החסידיים ר' שמחה פרידמן ור' נמואל הרוש, יחד עם חיילי צבאות ה' ממקהלת הפנסאים, ינגנו וישירו לצלילי תזמורת 'המנגנים'.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.