מערכת COL | יום י' ניסן ה׳תשע״ו 18.04.2016

עיריית אשדוד הצדיעה לשלוחים בעיר ולרבי

ביום ראשון השבוע, נערך ביקור חג של שלוחי ורבני חב"ד מכל שכונות העיר, בלשכתו של ראש העיר אשדוד, יחיאל לסרי. הביקור נערך לקראת חג הפסח ובקשר עם יום י"א ניסן - יום הולדתו של הרבי ● בפגישה דובר על הגידול המבורך במוסדות החינוך של חב"ד ועל הפעילות המסועפת של השליחים ברחבי העיר ● בסיום הפגישה הביע ראש העיר יחיאל לסרי את הערכתו לתנועת חב"ד הפועלת בעיר זה עשרות שנים  עיריית אשדוד הצדיעה
עיריית אשדוד הצדיעה לשלוחים בעיר ולרבי
ביום ראשון השבוע, נערך ביקור חג של שלוחי ורבני חב"ד מכל שכונות העיר, בלשכתו של ראש העיר אשדוד, יחיאל לסרי. הביקור נערך לקראת חג הפסח ובקשר עם יום י"א ניסן - יום הולדתו של הרבי.

בביקור השתתפו: השליח הראשי לאשדוד, הרב שניאור גודמן; השליח הרב מרדכי לאופר, רב אזור י"א; הרב אלקנה גודמן, מנהל בית חב"ד אזור א'; הרב מנחם קרמר - מנהל בית חב"ד אזור ד'; הרב אשר הלפרין; מנהל בית חב"ד אזור ה'; הרב יוסף מרגליות, מנהל בית חבד אזור ט';הרב יוסף פרידמן, מנהל בית חב"ד אזור סיטי-מרינה; הרב דוד כהן, מנהל בית חב"ד אזור י'; הרב שלום מישולובין, מנהל בית חב"ד אזור יג'; הרב שמואל ז'ורנו, בית חב"ד אזור טו'; הרב יצחק קפלן, מנהל בית חב"ד אזור טז'; הרב יעקב סוסי, מנהל בית חב"ד אזור התעשיה; הרב יצחק בנישתי, מנהל בית חב"ד לדוברי צרפתית בעיר; הרב שמחה קול יעקב, מנהל בית חב"ד לדוברי רוסית.

בפגישה דובר על הגידול המבורך במוסדות החינוך של חב"ד ועל הפעילות המסועפת של השליחים ברחבי העיר.

בסיום הפגישה הביע ראש העיר יחיאל לסרי את הערכתו לתנועת חב"ד הפועלת בעיר זה עשרות שנים, ולעומד בראשה - הרבי מליובאוויטש, שהשבוע נציין את יום הולדתו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.