מערכת COL | יום י' ניסן ה׳תשע״ו 18.04.2016

ראש-העיר ק"ג הזמין את הרבנים החדשים לפגישה ● תיעוד

ראש העיר קריית-גת - מר אבירם דהרי, הזמין למשרדו את הרבנים החדשים, הרב ראובן שניאורסון - רב בשכונת רובע הבנים, והרב דוב בער דלווין שקיבלו זה עתה תעודת הסמכה. בפגישה נכח הרב הראשי לעיר הרב משה הבלין  רבנים בקריית-גת
ראש-העיר ק
הפגישה בלשכת ראש-העיר

ראש העיר קרית גת - מר אבירם דהרי, הזמין למשרדו את הרבנים החדשים, הרב ראובן שניאורסון - רב בשכונת רובע הבנים, והרב דוב בער דלווין שקיבלו זה עתה תעודת הסמכה לרב ישוב ורב שכונה מאת הרבנות הראשית לישראל החתומה על ידי הרבנים הראשיים, הראשון לציון הרב יצחק יוסף שליט"א והרב דוד לאו שליט"א.

ראש העיר הביע את הערכתו לרבנים על התמדתם ושקידתם בלימוד הלכות הנצרכות כגון שבת, איסור והיתר, מקוואות, מילה וגירות, חופה וקידושין ועוד. ראש העיר הדגיש את הכבוד שמביא כזה הישג לעיר קרית גת ועל כך ששאיפתו היא שמקרית גת תצא תורה לכל ישראל.

את הפגישה כיבד בנוכחתו רבה הראשי של קרית גת הרב משה הבלין שליט"א שחלק רב לו בהצלחתם של הרבנים החדשים. אף הוא שיבח והוסיף מילים חמות לרבנים החדשים ואיחל להם הצלחה במילוי תפקידם הרבני.

בהמשך הפגישה ערך רב העיר הרב משה הבלין שליט"א יחד עם ראש העיר מר אבירם דהרי מכירת חמץ של כל עיריית גת והמבנים הציבוריים. ראש העיר הודה לרב על דאגתו ליהדותה וכשרותה של העיר גת. רב העיר מצידו שיבח את פעילותו של ראש העיר למען הקמת קרנה של תורה בעיר קרית גת.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.