מערכת COL | יום י' ניסן ה׳תשע״ו 18.04.2016

לראשונה: ההקלטה המלאה של המאמר 'אנא נסיב מלכא'

JEM
לרגל יום הבהיר י"א ניסן, חברת המדיה החב"דית jem חושפת לראשונה לאחר 45 שנה הקלטה קולית שטרם פורסמה, של המאמר המפורסם שאמר הרבי בהתוועדות י"א ניסן תשל"א 'ביום עשתי עשר', שמכונה בדרך כלל אצל חסידים 'אנא נסיב מלכא' ● בפנים: יומן מרתק שכתב א' מתלמידי ה"קבוצה", ומצורף להקלטה ההיסטורית ● האזינו  אנא נסיב מלכא
לראשונה: ההקלטה המלאה של המאמר 'אנא נסיב מלכא'

במסגרת הפרוייקטים של חברת המדיה החב"דית jem, לאסוף ולשמר את כל ההקלטות של הרבי, נחשף לאחרונה הקלטה קולית שטרם הושמעה, של המאמר "ביום עשתי-עשר", המכונה אצל חסידים מאמר 'אנא נסיב מלכא', מהתוועדות ביום א' ניסן ה'תשל"א.

עם התקרב היום הבהיר י"א ניסן, חוקרים ב-jem, החליטו ללמוד את הנושא וניסו לאתר את ההקלטה מאחת הקלטות הארכיון מאותה שנה, תשל"א. ואכן, המאמץ השתלם, ונמצא סליל הקלטה מארכיון הרב אהרון גולדשטיין.

"לאחר הרצת סליל ההקלטה, איתרנו את תחילת ההתוועדות", הם מספרים. בהתחלה שמענו שתיקה, ועצרנו את נשימתנו. אפשר לדמיין את ההתרגשות שלנו כאשר שמענו פתאום את קולו של הרבי בתחילת המאמר המפורסם "ביום עשתי עשר נשיא לבני אשר...!"

בכל פעם שחסר קטע של הקלטה, יש תחושה מסויימת של אובדן בלתי הפיך. 'איך זה קורה?' יש חשש שאולי מישהו במשך השנים מחק משהו מההקלטה. ברוך ה', במקרה הזה, אנחנו יכולים לחגוג מחדש את ה'גילוי'..."

גילוי זה בהשגחה פרטית לפני היום הבהיר י"א ניסן, מביא להתעוררות גדולה אצל חסידים, חיות מחודשת בלימוד המאמר, ובהתקשרות לאילנא דחיי.

להאזנה, לחצו על כפתור ההפעלה:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.