מערכת COL | יום ט' ניסן ה׳תשע״ו 17.04.2016

שיעור בכשרות מוצרי מזון לפסח ● מרתק

בבית הכנסת 'נחום יצחק' בכפר חב"ד, נמסר שיעור מיוחד על ידי הרב מרדכי הסופר, אחראי על חומרי הגלם ותעשיית המזון בארץ ובעולם בכשרות הרב לנדא, ועסק בנושא: כשרות מוצרי המזון לפסח ● איזה סוג של משקה הקוקה קולה אסור לשתות בכל העולם למעט ישראל, ולעומת זאת איזה משקה כן אפשר לשתות בכל העולם? היכן גילו שחותכים את הדבק לסגירת הארגזים על ידי השיניים של הפועלים? מרתק  כשרות מוצרי המזון לפסח - להאזנה
שיעור בכשרות מוצרי מזון לפסח ● מרתק

בבית הכנסת 'נחום יצחק' בכפר חב"ד, נמסר שיעור מיוחד על ידי הרב מרדכי הסופר, אחראי על חומרי הגלם ותעשיית המזון בארץ ובעולם בכשרות הרב לנדא, ועסק בנושא: כשרות מוצרי המזון לפסח.

האם ממוצר שעכשיו לא ראוי למאכל כלב, יכולים להפיק אלכוהול, ואם כן זה הופך את זה לאסור בפסח? איזה סוג של משקה הקוקה קולה אסור לשתות בכל העולם למעט ישראל, ולעומת זאת איזה משקה כן אפשר לשתות בכל העולם? באיזה מפעל גילו שחותכים את הדבק לסגירת הארגזים על ידי השיניים של הפועלים? ובאיזה מפעל מדפיסים על הקרטונים "נדפס לאחר הפסח" כל השנה? ועוד עניינים מרתקים בכל פריטי המזון הקשורים לחג הפסח.

הרב הסופר הסביר בטוב וטעם את היסודות, הביא דוגמאות מעשיות מחיי היום יום, ותיאר בבהירות איך צריך לנהוג בכל מקרה. הקהל היה מרותק במשך השיעור, ויצא בהתפעלות רבה.

השיעור נערך במסגרת 'מכון אלף לקידום ערכי היהדות' ע"ר, המקיים סדרת שיעורי הלכה והרצאות מרתקות מפי טובי הרבנים בישראל. המכון עוסק בהקניית ערכי היהדות ומצוות התורה, העברת שיעורים והרצאות תורניות, הפעלת חוגים וימי עיון, הפעלת קורסי הכשרה ופיתוח מקצועי. עידוד לימוד התורה, תמיכה בלומדי התורה ובני משפחותיהם.

להאזנה לחץ על כפתור ההפעלה:



לאופציה הנוספת - לחץ כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.