מערכת COL | יום ו' ניסן ה׳תשע״ו 14.04.2016

אוקראינה: יהודי יכהן כראש הממשלה

היסטוריה באוקראינה: ראש ממשלת אוקראינה החדש הוא ולדימיר גרויסמן, יהודי מוצהר שלא מסתיר את דבר יהדותו ● רב העיר ויניצא הרב שאול הורביץ: "ולדימיר גרויסמן כיהן במשך מספר שנים כראש העיר, הוא יהודי חם ומסור ואנו מתפללים ומקווים שיצליח בתפקידו   היסטוריה באוקראינה
אוקראינה: יהודי יכהן כראש הממשלה
ולדימיר גרויסמן מ"מ רה"מ אוקראינה עם רב העיר ויניצה הרב שאול הורביץ
יממה לאחר הודעת ההתפטרות של ראש ממשלת אוקראינה ארסניי יצניוק, יו"ר הפרלמנט האוקראיני ולימיר גרויסמן יכהן בתפקיד ראש ממשלת אוקראינה.

גרויסמן, הינו יהודי בן 38, יליד העיר ויניצא שבאוקראינה. את הקריירה שלו הוא החל כאיש עסקים ומילא מקום במספר תפקידים ניהוליים חשובים. בגיל 28, נבחר לראש העיר ויניצא, ובהמשך מונה לשר השיכון והפיתוח של אוקראינה, ובשנה האחרונה הוא מכהן כיו"ר הפרלמנט האוקראיני.

לאחר התפטרותו של יאצניוק ביום ראשון, הציע הנשיא פורושנקו את גרויסמן לתפקיד ראש הממשלה החדש. גרויסמן ראש הממשלה ממוצא יהודי הראשון בתולדות אוקראינה.

רב העיר ויניצא הרב שאול הורביץ: "ולדימיר גרויסמן כיהן במשך מספר שנים כראש העיר בויניצא. בכל משך שנות כהונתו כראש העיר שימש כידיד נאמן לקהילה היהודית, דלתו היתה פתוחה תמיד לסייע בכל ענין. גרויסמן הוא יהודי מוכשר מאוד שטיפס במעלה ההר והגיע לאן שהגיע, ולא בכדי הוא צפוי כעת להיבחר לתפקיד הרם של ראש ממשלת אוקראינה"
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.