מערכת COL | יום ד' ניסן ה׳תשע״ו 12.04.2016

מודל עולמי: חב"ד למטייל בבואנוס איירס חוגג עשור

השבוע, חב"ד למטייל בעיר בואנוס איירס שבארגנטינה, בראשות השליח הרב מנחם שרעבי, חוגג עשור ● שליח הרבי, הרב מנחם שרעבי, מספר ל-COL איך בית חב"ד הצליח להפוך מודל לחיקוי בכל רחבי העולם  חב"ד למטייל בואנוס אייירס
מודל עולמי: חב
השליח הרב מנחם שרעבי מבדיל בצאת השבת
כתב COL

השבוע, חב"ד למטייל בעיר בואנוס איירס שבארגנטינה, בראשות השליח הרב מנחם שרעבי, חוגגים עשור. עשור של נתינה, של דאגה, של דלת פתוחה ומחבקת לכל יהודי באשר הוא.

"לא משנה איך קוראים לך או מהיכן אתה או אפילו במי בחרת בבחירות האחרונות כל יהודי מוזמן להגיע לכאן וליהנות מארוחה חמה או ממילה טובה", נכתב בפרסום של בית-חב"ד, "חוגגים עשור של פעילות ענפה. עשור עם עשרות אלפי מטיילים שמצאו כאן את הבית שלהם מחוץ לבית. עשור שאנו מידי יום פועלים סביב השעון בדאגה אישית לכל מטייל באהבה אינסוף".

בית חב"ד זה שהוקם לפני עשור, הצליח מזמן להפוך מודל לחיקוי בכל רחבי העולם. מאות המטיילים שנכנסים ושוהים בעיר מקבלים צוהר לחיים יהודים מבלי לוותר על ארוחה חמה וכשרה וסיוע בכל הנדרש בגשמיות וברוחניות.

"אנו משקיעים את מיטב כוחותינו בכדי שכל יהודי הנכנס לפתחנו יצא מהבית חב"ד עם גישה חיובית יותר לעולם של תורה ומצוות", אומרים בבית-חב"ד, "אנו משתמשים בכל האמצעיים שעומדים לרשותנו בכדי להשיג מטרה נעלית זו, לשם כך הבאנו כוח עזר של שלושה בחורים נמרצים המסייעים ללא הפסקה בפעילות הבית חב"ד, בתקופת בין הזמנים.

"אנו עורכים התוועדויות וסעודות שבת שבהם משתתפים מאות מטיילים. מידי שנה חב''ד בואנוס מארחים עשרות אלפי מטיילים ישראליים, אשר לא רק מוצאים אצלנו פינה חמה, וארוחה משביעה, אלא גם זוכים לשיעורי תורה עשירים שלא פוסקים ביום ובלילה".

בבית-חב"ד מוסיפים ואומרים: "אין יהודי שיצא מכאן ללא התחזקות במצווה כלשהי, וממאות הסיפורים שזורמים עלינו מידי שבוע ע"י השלוחים באזור, אנו יודעים כי פעולותינו נשאו פרי, וללא ספק הרבי רואה נחת ושמחה מכך".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.