מערכת COL | יום ב' ניסן ה׳תשע״ו 10.04.2016

השוטר הקטן ● מרגש

גולשי COL השתתפו בחודשים האחרונים באמירת תהילים לזכות הילד רפאל-שמואל בדיחי בן החמש, שלקה במחלה קשה ה"י בגזע המוח ● שוטרי ביתר עילית נרתמו להגשים את חלומו: להיות שוטר, וגם ילוו אותו המהלך הטיפולים ● האב: "רגע קטן ומתוק מול כל המלחמות שלנו ביום-יום" ● לכתבה המלאה ותמונות  השוטר הקטן ● המשיכו להתפלל עבור רפאל שמואל בן אורית לרפו"ש
השוטר הקטן ● מרגש
(תמונות: דוברות המשטרה)

מחווה מרגשת: רפאל-שמואל בדיחי בן החמש מביתר עילית אובחן בחודש אב כחולה במחלה קשה בגזע המוח. שוטרי נקודת ביתר עילית ובראשם מפקד המש"ק רס"ב שלמה אביסרור, ששמעו את סיפורו, החליטו להגשים את חלומו והפכו אותו לשוטר ליום אחד. "הוא היה מאושר. כל אירוע כזה נותן לנו מעט אור ותקווה", אמר אביו.

במהלך חופשת הקיץ הבחינו בני המשפחה כי בנם אפאתי ולא מתקשר. "רפאל היה ילד רגיל לחלוטין, ופתאום במשך שבועיים הוא לא הגיב. לקחנו אותו לכמה רופאים שלא ידעו במה מדובר. לאחר כמה ימים שבהם הוא אפילו לא יצא מהמיטה הלכנו שוב לרופא, והוא שלח אותנו לחדר מיון. מיד לאחר בדיקת הסי.טי. אמרו לנו שיש לו מחלה קשה מאוד בגזע המוח. זה רגע קשה מאוד שאי-אפשר להסביר".

בפורים האחרון ביקש רפאל-שמואל הקטן להתחפש לשוטר. אביו, שראה עד כמה רפאל שמואל מתלהב מתחפושת השוטר, החליט בעצת ידידים לנסות ולרתום את השוטרים לרעיון. "השוטרים נרתמו לעניין באופן מוחלט", הוא מספר.

שוטרי הקהילה הגיעו לביתו של רפאל-שמואל והעניקו לו מדים של שוטר, אזיקים ואקדח. לאחר מכן הוא הועלה על הניידת ויצא לסיור. "זה רגע קטן ומתוק מול כל המלחמות שלנו ביום-יום. לאחר אותו היום הוא לקח את המדים ושם אותם ליד מיטתו".

הקשר בין הילד לשוטרים לא הסתיים רק במחווה הזאת. "רפאל שמואל אמור להתחיל את סדרת ההקרנות השלישית שלו בשבוע הבא, וזה מאוד קשה. שוטרי הקהילה התנדבו להגיע אליו ולהסיע אותו בכל טיפול וללוות אותו כאילו היה שוטר", סיפר האב. "בהמשך הם גם יערכו לו סיור מיוחד מכמה מתקנים. אנחנו נמשיך להילחם על בריאותו, ואני מבקש מבית ישראל להתפלל לרפואת רפאל שמואל בן אורית. אנו זקוקים לחסדי שמים".

רפאל שמואל קיבל גם שי קטן וברכת רפואה שלימה בשם שוטרי מרחב חברון תחנת גוש עציון ומש"ק ביתר עילית.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.