מערכת COL | יום ב' ניסן ה׳תשע״ו 10.04.2016

כל השבוע שבת ● קורס חדש מבית JLI

JLI - מכון רוהר ללימודי יהדות השיק את הקורס השני לשנת תשע"ו: "כל השבוע שבת" ● האם השבת היא רק יום למנוחה, או מעבר לזה? איך השלווה השבתית משפיעה על תחושת ההערכה העצמית, ואפילו על המיקוד בעבודה בימות השבוע? ומה כל זה עושה למערכות היחסים?   קורס חדש מבית JLI
כל השבוע שבת ● קורס חדש מבית JLI
החיים בעולם המודרני הפכו למרוץ מתמשך - את זה כולם כבר יודעים. אבל אין זה סוד שהיהדות "התכוננה" למצב הזה כבר לפני אלפי שנים. עוד לפני עידן הסמארטפונים וריבוי המסרים קראה היהדות לקחת יום אחד בשבוע של מנוחה, התחדשות ו"היטענות מחדש".

בדיוק אל המקום הזה נכנס הקורס החדש מבית JLI - מכון רוהר ללימודי יהדות. הצוות שמאחורי הקורסים משתף אותנו ברוח הקורס ובמתנה הגדולה שהוא מעניק למשתתפים בו: "את הערך החברתי והנפשי של יום מנוחה כולם כבר מכירים ומבינים. מה שלא כולם מבינים, הוא הערך של השבת לאורך כל ימות השבוע. החל מההכנות לשבת, דרך החוויות השונות ועד תרומה לפרודוקטיביות ולהערכה העצמית של כל אחד מאיתנו. כל זה טמון בשבת!"

הקורס, המבוסס על מקורות היהדות ונתמך גם במדע ובתפיסות מודרניות, מתחלק לשישה מפגשים וכולל תכנים רבים, ביניהם: המנוחה כמפתח לשיפור הערך העצמי; הבנת התכלית בעבודה; היכולת להתענג מדברים קטנים ו"ליהנות מהדרך"; הקדשת זמן למשפחה ופתרון קונפליקטים; תכליתו של העונג; היציאה מאור השבת ל"חושך" החולין ועוד.

הקורסים של JLI ישראל מתקיימים במוקדים נבחרים בפריסה ארצית. משתתפי הקורסים נהנים מחומרים מושקעים במיוחד הכוללים חוברות לימוד מרהיבות ומצגות מעוצבות בקפידה. השלוחים המפעילים את התכנית מקבלים ערכה מלאה הכוללת גם חומרים שיווקיים מגוונים, מודפסים ודיגיטליים וכן תכנית שיווק מפורטת ותמיכה ממשרדי JLI.

לקראת הקורס התכנסו מרצי JLI ליום עיון מיטבי תוך כדי לימוד התכנים ומערך השיווק בשטח.

הרב יוסף יצחק נוימן מנהל JLI ישראל מודה על התמיכה והעזרה של יו"ר JLI וסגן יו"ר המל"ח הרב משה קוטלרסקי, מנכ"ל JLI הרב אפרים מינץ ומנהל המחלקה הבינלאומית הרב דובי רבינוביץ.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.