מערכת COL | יום א' ניסן ה׳תשע״ו 09.04.2016

ההזדמנות ההיסטורית של מוזיאון גוש קטיף יוצאת לדרך

לאחר 8 שנות פעילות ויותר מרבע מיליון מבקרים, עומד מוזיאון גוש קטיף בירושלים בפני הזדמנות חד פעמית ● קבלת המבנה לשימוש קבוע מותנית בביצוע הרחבה, שיפוץ ושדרוג לרמה בינלאומית ● כדי להמשיך לשמר את זכרון הגוש ולמנוע עקירה נוספת, תתקיים ביומיים הקרובים התרמה חובקת עולם ● לסיפןר המלא
ההזדמנות ההיסטורית של מוזיאון גוש קטיף יוצאת לדרך
מוזיאון גוש קטיף יוצא בקמפיין עולמי לגיוס תרומות להרחבת המוזיאון.
בשמונה השנים שבהן פועל המוזיאון נחשפו מבקריו לסיפורו המרגש של גוש קטיף, מהקמתו ועד לאסון העקירה הנורא. בין 250,000 המבקרים נמנים תלמידים ומורים, רבנים ואנשי רוח, מדינאים ואמנים ועוד. לשימור הזכרון תפקיד מרכזי גם במניעת גירוש נוסף, היל"ת.

בימים אלה נקרתה בפני הנהלת המוזיאון הזדמנות היסטורית. הנדיבה שרכשה את המבנה שבו שוכן המוזיאון הביעה את הסכמתה להעמיד אותו במלואו לשימוש המוזיאון, בתנאי אחד: הרחבה ושדרוג של המקום לרמה בינלאומית ע"י המוזיאון עצמו. ההרחבה כוללת תוספת קומה, שיפוץ כללי, הנגשה מקסימלית ושדרוג המבנה כולו.

עלות המבנה (שנתרמה, למעשה) הינה 1,000,000$ ועלות השלב הראשון של השיפוץ אף היא מגיעה ל-1,000,000$. תורם קבוע של המוזיאון התחייב לתת דולר כנגד כל דולר שייאסף מהציבור למטרת השיפוץ. כעת, על הנהלת המוזיאון לאסוף תרומות בגובה 500,000$ כדי לא להחמיץ את ההזדמנות.

הקמפיין הענק "לא מתנתקים מזכרונות הגירוש" קורא לכל מי שזכרון הגוש ושלמות הארץ יקרים לליבו לקחת חלק ולתרום להרחבת המוזיאון. כשותף המוזיאון (בתרומת 84$ לחודש למשך שנה), כידיד המוזיאון (בתרומת 42$ לחודש למשך שנה) או ברכישת לבנה במוזיאון (בתרומת 10$ לחודש למשך שנה).

"דווקא בימים אלה שבהם אנו מתכוננים לקיים את מצוות "והגדת לבנך" ומספרים על אלה ש"בכל דור ודור עומדים עלינו לכלותינו", חובה קדושה על כל אחד לעשות ככל שביכלתו כדי למנוע גירוש נוסף. אנו קוראים לציבור לתרום בעין יפה ולהביא את זכרונות הגוש לרבבות מבקרים נוספים" מסיימים בהנהלת המוזיאון.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.