מערכת COL | יום כ"ט אדר ב ה׳תשע״ו 08.04.2016

מסע הבר מצוה הגדול בעולם יוצא לדרך ● גלריה

ההיערכות לקראת החגיגה המרגשת שפותחת מידי שנה את אירועי י"א ניסן - הגיעה לשיאה באסיפה מיוחדת בכפר חב"ד, אליה הגיעו צוות המדריכים שינהלו את הפעילות בירושלים ● מדובר בבר מצווה ל-114 בני ובנות מצווה בוגרי פעילות "מכון בר ובת מצווה", המיזם המשותף לכולל חב"ד ולארגון "בית" של הקהילה היהודית בס.פאולו ברזיל  מסע הבר מצווה
מסע הבר מצוה הגדול בעולם יוצא לדרך ● גלריה
צילום: חיים טויטו
ההיערכות לקראת החגיגה המרגשת שפותחת מידי שנה את אירועי י"א ניסן - הגיעה לשיאה באסיפה מיוחדת בכפר חב"ד, אליה הגיעו צוות המדריכים שינהלו את הפעילות בירושלים.

מדובר בבר מצווה ל-114 בני ובנות מצווה בוגרי פעילות "מכון בר ובת מצווה", המיזם המשותף לכולל חב"ד ולארגון "בית" של הקהילה היהודית בס.פאולו ברזיל.

החגיגה חותמת חודשים של פעילות מאוד אינטנסיבית. על הפעילות עם בנות המצווה ניצחה במיומנות הגב' פייגי גודמן וצוות מדריכות, עם חוברת לימוד ומשימות שליוו את הבנות לאורך המסע.

היום התכנסו 40 מדריכים נמרצים למפגש היערכות לקראת העלייה לתורה המתוכננת לבני המצוות. חברת "צבעים הפקות" הכינה חוברת עיונית עם הסבר מפורט על כל פרט וכל שלב במסע שללא ספק יהיה חוויה אדירה לכל אחד מהמשתתפים ובני משפחותיהם.

באסיפה עלו כל התרחישים האפשריים ודרכי התמודדות עם תחנות ואתגרים במהלך המסע המיוחד.

את המפגש פתח המרא דאתרא דכפר חב"ד הרב מאיר אשכנזי שהואיל להקדיש מזמנו היקר בכדי להדגיש את חשיבות הפעילות. בסגנונו המיוחד המחיש הרב את הפוטנציאל שיש באותם שעות בהן ילדי הבר מצווה נמסרים לידי התמימים: יש לכם שעות ספורות לחולל מפנה בעולמם של ילדים שאולי זו ההזדמנות היחידה שלהם לטעום אור וחום של אידישקייט טהורה. אל תחסכו כל מאמץ להפוך את זה לרגעי נצח. ואל תימנעו מ"פעולה נמשכת", לתת פרטי קשר ולהמשיך אחרי יום זה לעודדם להתקדם עוד צעד ועוד שלב בתורה ומצוות.

הפעילות היא חלק מהחטיבה החינוכית בארגון כולל חב"ד "חסד מנחם מענדל" בניהול הרב עמרם בלוי.

את ברכת ארגון "כולל חב"ד" בניהולו של הרב שלום דוכמן, וארגון "בית ברזיל" בראשות השליח הרב יצחק משען, הביא רכז הפרויקט ר' יצחק מרטון, שהודה לנבחרת-התמימים על התנדבותם, תיאר את הרקע לפרויקט זה שהרבי התייחס אליו כאל "מתנת יום הולדת" ומאז שנת תנש"א מתקיימת בכוחו ובברכתו הק' מידי שנה לכבוד ולציון יום הולדת נשיא דורנו. דיון מפורט וממושך התקיים על הלוגיסטיקה המורכבת של האירוע להבטחת הצלחת אי"ה בכל הפרטים והשלבים.

את האירוע מפיקה חברת צבעים תיירות והפקות
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.