מערכת COL | יום כ"ח אדר ב ה׳תשע״ו 07.04.2016

מכירה מסובסדת ב"עוף אנ"ש" בשיתוף "כולל חב"ד" (פ)

לקראת חג הפסח, השנה יוכלו משפחות אנ"ש בכל הארץ ליהנות מכשרות מהודרת ללא פשרות לפי שחיטת חב"ד במחיר מיוחד שהושג הודות לשיתוף פעולה מבורך עם ארגון "כולל חב"ד". שיתוף הפעולה יאפשר למשפחות רבות להקל על הוצאות החג הרבות ולכבד את חג הפסח בסעודות כיד המלך. במסגרת שיתוף הפעולה נמכר עוף שלם במחיר מיוחד של 18.5 ₪ לק"ג ללא הגבלה. כמו כן, בנוסף מתקיימים מבצעי מחיר רבים לקראת חג הפסח הבעל"ט הכוללים הנחות על מגוון רחב של מוצרים  מכירה מסובסדת ב"עוף אנ"ש"
מכירה מסובסדת ב
לקראת חג הפסח, השנה יוכלו משפחות אנ"ש בכל הארץ ליהנות מכשרות מהודרת ללא פשרות לפי שחיטת חב"ד במחיר מיוחד שהושג הודות לשיתוף פעולה מבורך עם ארגון "כולל חב"ד". שיתוף הפעולה יאפשר למשפחות רבות להקל על הוצאות החג הרבות ולכבד את חג הפסח בסעודות כיד המלך.

במסגרת שיתוף הפעולה נמכר עוף שלם במחיר מיוחד של 18.5 ₪ לק"ג ללא הגבלה. כמו כן, בנוסף מתקיימים מבצעי מחיר רבים לקראת חג הפסח הבעל"ט הכוללים הנחות על מגוון רחב של מוצרים.

אתם מוזמנים להשתתף גם במבצע "המכירה הסינית" של "עוף אנ"ש" המתקיים בימים אלו, במסגרתו על כל קניה בסך 400 ₪ תקבלו כרטיס הגרלה, ואתם תבחרו במה תרצו לזכות. במסגרת המבצע מתקיימות הגרלות על טיסה לרבי, נופש סופ"ש, מנגל מפואר, ושוברי קניה על סך 700 ₪ ב"עוף אנ"ש".

ב"עוף אנ"ש" תוכלו ליהנות מכשרות ללא פשרות, מערך כשרות העומד ברמות הגבוהות ביותר של פיקוח בארץ ובחו"ל, העונה לרמת כשרות גלאט חלק. שימו לב כי חסידי חב"ד מקדמא דנא נוהגים לרמת כשרות מהודרת זו הכוללת הידורים רבים.

בעוף אנ"ש הקפדה מהודרת בנושא הכשרות כל השנה ובפסח בפרט :
שקיות ניילון ללא עמילן, הכשרה של המשחטות עד למוצר המוגמר
של עוף הודו ובקר, דגים הארוזים בקפידה ומגיעים במשלוח במשאית קירור עד פתח בית הלקוח.
בנוסף, לעוף אנ"ש התווספו מוצרים לא מעובדים כשרים לפסח כדי לפאר את שולחן החג, כגון : שווארמה לא מעובדת, שיפודי בשר הודו אדום, קבב, המבורגר, קציצות אנטריקוט, קציצות עוף ועגל, בקר פרוס מחלקים שונים של הבקר ודגים בכשרויות מהודרות.
אתם מוזמנים להיכנס לאתר האינטרנט של "עוף אנ"ש" ולבצע הזמנות, להתעדכן על ימי חלוקה, להתרשם ממגוון המוצרים כולל מוצרים הכשרים לפסח, וליהנות ממתכוני וידאו. לעוף אנ"ש אתר בו ניתן לבצע הזמנות ולהתעדכן על ימי החלוקה ועוד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.