מערכת COL | יום כ"ז אדר ב ה׳תשע״ו 06.04.2016

קריות: ערב מוכנות לישיבה הקטנה

ערב מוכנות לישיבה התקיים בהצלחה גדולה בבית המדרש של תלמוד תורה חב"ד צבאות מנחם - חיפה והקריות ● ישיבת תותכי תמימים הקריות, בלטה בעזרתה להחכמת ההורים, האבות והאמהות, ותלמידי כתות ז-ח, בערב מרתק זה  לסיפור המלא
קריות: ערב מוכנות לישיבה הקטנה
ערב מוכנות לישיבה התקיים בהצלחה גדולה בבית המדרש של תלמוד תורה חב"ד צבאות מנחם - חיפה והקריות.

ישיבת תותכי תמימים הקריות, בלטה בעזרתה להחכמת ההורים, האבות והאמהות, ותלמידי כתות ז-ח, בערב מרתק זה. את הארוע אירגן סגן מנהל התלמוד תורה הרב משה אסולין שרקם קשרי הפריה הדדית בין הנהלת הישיבה, לבין הנהלת התלמוד תורה.

הרב אסולין פתח והנחה את הארוע והזמין את מנהל התלמוד תורה ומשפיע ביתות"ל הקריות הרב יוסף אברהם פיזם לשאת דברים. המנהל שוחח על תכנית המוכנות של כתות ז - ח בת"ת, המכונות "מכינה דו שנתית לישיבה", ודיווח להורים על פעילות וועד ההורים בראשות הרב אמנון אוזן יו"ר והרב יהושע יעקביאן, גזבר. אשר מסייעים רבות בקידום: ישיבת ערב לכתות ז -ח, פרוייקט הקמת פינת חי, והקמת שטח חקלאי לפעילות תלמידי חדר מל"א, שבניהולו של הרב ירון אברהם.

לאחר מכן נישאו שתי הרצאות מדהימות על מוכנות לישיבה. האחת של בוגר ישיבת תות"ל הקריות הרב אריאל קהניאל, ולימים ר"מ ומשפיע בישיבה וכיום יועץ הת"ת ומרצה באקדמיה, שהעיר את תשומת הלב למגוון נקודות הדורשות הערכות של ההורים והתלמידים לקראת הישיבה, מזווית ראיה של יועץ חינוכי, ובליווי מצגת מושקעת.

ההרצאה השניה הייתה של המנהל הרוחני של הישיבה הרב אריה הלוי לוי שממש ריתק את ההורים והתלמידים כאחד בשיחה מעניינת ביותר מעולמם של התלמידים, שזורה בהומור שנון. המסר של הרב לוי היה: תלמיד חייב להיות מכוון מטרה, בהגעתו לישיבה ובהכנתו אליה, ולא להגיע רק בגלל ששלחו אותו.

את הארוע נעל הרב אסולין בקריאה להרשמה לישיבת ערב שתיפתח אי"ה אחרי פסח, להגברת המוכנות לישיבה קטנה. בית המדרש היה מלא מפה לפה, וכל המשתתפים נהנו שמחו ושיבחו ב"ה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.