מערכת COL | יום כ"ז אדר ב ה׳תשע״ו 06.04.2016

סוף שבוע מרומם: שבתון לצעירים וסטודנטים ברומניה

​הצעירים והסטודנטים היהודים ברומניה התרוממו בסוף שבוע עם בית חב"ד. עשרות צעירים וסטודנטים מהערים -בוקרשט, קלוז', קונסטנצה ומיתר רחבי רומניה השתתפו בשבת האחרונה בשבתון מיוחד בעיירת הנופש פויאנה ●  אורחי השבת היו הרב יוסף יצחק נוימן שליח הרבי במכבים רעות ומנהל 'פרדס הבמה לחכמה יהודית' והשחקן החסידי ר' מיכאל וייגל מ'פרדס' שבכישרון ובחן מיוחד התוועד עם הסטודנטים, שיתף אותם בסיפור חייו וגם העביר להם סדנה מיוחדת במשחקי תיאטרון  שבתון לצעירים וסטודנטים
סוף שבוע מרומם: שבתון לצעירים וסטודנטים ברומניה
​הצעירים והסטודנטים היהודים ברומניה התרוממו בסוף שבוע עם בית חב"ד
עשרות צעירים וסטודנטים מהערים -בוקרשט, קלוז', קונסטנצה ומיתר רחבי רומניה השתתפו בשבת האחרונה בשבתון מיוחד בעיירת הנופש פויאנה בראשוב בארגון בית חב"ד בוקרשט בראשות הרב נפתלי ורעייתו הרבנית רישה דייטש ובניצוחם של השלוחים הרב דבער ופריידי אורגד הפועלים כל השנה עם הצעירים והסטודנטים היהודים בבוקרשט.

אורחי השבת היו הרב יוסף יצחק נוימן שליח הרבי במכבים רעות ומנהל 'פרדס הבמה לחכמה יהודית' והשחקן החסידי ר' מיכאל וייגל מ'פרדס' שבכישרון ובחן מיוחד התוועד עם הסטודנטים, שיתף אותם בסיפור חייו וגם העביר להם סדנה מיוחדת במשחקי תיאטרון.

השליחה הרבנית אורגד קיימה בערב שבת דיון מיוחד עם הבנות אודות מעמד האשה ביהדות על פי משנתו של הרבי. הדיון היה פורה ומעניין והאיר להן זווית ראיה חדשה ומקורית.

סעודות השבת נערכו בטוב טעם במאכלי השף של בית חב"ד ובאווירה שמחה ומרוממת וכך גם תפילות השבת בהשתתפות צעירים וסטודנטים שבעבורם זה חידוש גדול מאוד.

במוצאי השבת התקיים ערב ברביקיו שנמשך להתוועדות לעומק הלילה וביום ראשון לאחר הנחת תפילין עם הצעירים והסטודנטים וארוחת בוקר יצאה הקבוצה לפעילות שטח מהנה וייחודית שגיבשה היטב את כל הקבוצה.

הרב אורגד מסכם את השבת כהצלחה יוצאת מן הכלל הן מהבחינה הארגונית והן בעיקר מההשתתפות הפעילה והחיבור המיוחד של הצעירים והסטודנטים לתכני השבתון.

תודה מיוחדת לרב בנציון ליפסקר מקרן מרומים ולרה"ג הרה"ח הרב משה שיחי קוטלרסקי ובנו הרב מענדי קוטלרסקי על עזרתם הגדולה במהלך כל השנה לחב"ד רומניה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.