מערכת COL | יום כ"ה אדר ב ה׳תשע״ו 04.04.2016

רוח טהרה בעיר התורה והחסידות

לפני בוא הקיץ במקוואות חב״ד בביתר דואגים להחליף את המים, לתקן ליקויים, ולחדש המקוואות ● עיריית ביתר עילית בראשות ר' מאיר רובינשטיין ועסקני חב״ד בעיר, בברכתו של המרא דאתרא הגאון החסיד הרב אשר לעמיל הכהן שליט״א ובהתייעצות עם רבני חב"ד ומומחים שסיירו בשטחי המקוואות, החליטו לתקן ליקויים ולחדש את אוצר מי הגשמים של הבורות הבנויים בשיטת אדמו״ר הרש״ב נ״ע בעיר התורה והחסידות  מחדשים את האוצרות בביתר
רוח טהרה בעיר התורה והחסידות

לפני בוא הקיץ במקוואות חב״ד בביתר דואגים להחליף את המים, לתקן ליקויים, ולחדש המקוואות. עיריית ביתר עילית בראשות ר' מאיר רובינשטיין ועסקני חב״ד בעיר, בברכתו של המרא דאתרא הגאון החסיד הרב אשר לעמיל הכהן שליט״א ובהתייעצות עם רבנים שסיירו בשטחי המקוואות, החליטו כי יש צורך לתקן כמה ליקויים, כמו גם לחדש את אוצר מי הגשמים, ולדאוג לתחזוקתם השוטפת של הבורות הבנויים בשיטת אדמו״ר הרש״ב נ״ע בעיר התורה והחסידות.

ר' יעקי הרשקופ מספר ל-COL: "נושא המקוואות בעיר ביתר, בה דרים מאות משפחות חב״דיות, מחייב בתחזוקה שוטפת וזקוק לתשומת לב מיוחדת.

"קיימתי סיורים עם מנכ"ל העירייה הרב שפיצר שאחראי על המקוואות בעיר, ורק לאחרונה הגיעו לפגישה בעירייה ולסיור במקוואות: הגאון הרב מ״מ גולוכובסקי שליט״א מזכיר בית הדין ורבה של קהילת חב״ד ברחובות, יחד עם הגאון הרב משה הבלין שליט״א חבר בית הדין ורבה של העיר קרית גת כשהם מלווים בהרב מאיר סירוטה מו״ץ העדה החרדית לסיור מיוחד יחד עם הרב אהרון קורנט מנהל ועד מקוואות חב"ד בביתר.

"הפגישה נועדה על מנת להגיע לתובנות נוספות בכשרות והידור המקוואות, כמו גם בעצות פרקטיות שהתחדשו בשנים האחרונות.

"אין בליבי ספק", מוסיף יעקי הרשקופ, "כי חיזוק כל ענין של טהרה והלכה לפי שיטת רבותינו נשיאנו נ״ע יזרז במהרה את קיום היעוד ״ואת רוח הטומאה אעביר מן הארץ״.


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.