מערכת COL | יום כ"ד אדר ב ה׳תשע״ו 03.04.2016

גבעת עדה: חגיגת בר המצווה שהפכה לערב הצדעה

ביום חמישי האחרון נערכה ברוב פאר והדר חגיגת בר מצווה לתמים שלום דובער לויטין בנו של שליח חב"ד בגבעת עדה הרב מנחם מענדל לויטין. האירוע נערך בחצר בית חב"ד באוהל אירועים מיוחד שהוקם לרגל אירוע זה ● רגע השיא היה שהרב לויטין העניק לבנו דולר של הרבי אשר זכה לקבל בקונטרס "ואתה תצוה"  חגיגת בר המצווה
גבעת עדה: חגיגת בר המצווה שהפכה לערב הצדעה
ביום חמישי האחרון נערכה ברוב פאר והדר חגיגת בר מצווה לתמים שלום דובער לויטין בנו של שליח חב"ד בגבעת עדה הרב מנחם מענדל לויטין. האירוע נערך בחצר בית חב"ד באוהל אירועים מיוחד שהוקם לרגל אירוע זה.

האירוע כולו נוהל ע"ג מסכי ענק בקטעי מולטימדיה בהנחיית כל בני משפחת לויטין. חתן בר המצווה פתח את האירוע והזמין את סבו הרב משה ניסן אזימאוו לקרוא את מכתבו של הרבי.

מאמר החסידות לווה בקטעי הסבר למען יבין הקהל את ענינו של המאמר. הקהל כולו צפה בקליפ אשר הסביר שחתן בר המצווה מהווה את הרעיון של 'חזקה' בשליחות בתור ילד שלישי בחיי השליחות-באותם רגעים היה נראה שבר מצווה זו נהפכה לערב הצדעה של ממש.

גם מקומה של שנת "הקהל" לא נפקד מן האירוע וקליפ מענין העביר את המסר של שנת הקהל לאור דבריו של הרבי מה"הקהל" המקורי בבית המקדש עד לימינו אנו בקבלת החלטות טובות ואחדות ישראל. כאירוע שחל ביום חמישי בלילה הפתיע אחיו של חתן בר המצווה בקטע החזנות "משה ואהרון"-"מזמור לדוד" אשר מושר בבית חב"ד מידי ליל שבת.

רגע השיא היה שהרב לויטין העניק לבנו דולר של הרבי אשר זכה לקבל בקונטרס "ואתה תצוה" והזכיר את הסבתא מרת חנה מרים אזימאוו ע"ה אשר יום פטירתה חל השבוע בכ"ו אדר-שכל ענינה היה מסירות למען האחר-כענין השליחות –יהיו מעשים אלו לנח"ר. כמו"כ הודה לכל המשפחה המורחבת אשר עוזרת בכל ענין וענין.

נציג מתפללי בית חב"ד בירך את חתן בר המצווה וסיפר לקהל על שמו המיוחד שלום דובער על שמו של הרבי הרש"ב שאחד מרעיונותיו היה "חיילי בית דוד" וסיפר על חייו בתור ילד צעיר אך שותף מלא לשליחות נשא דברים סב החתן הרב משה שלמה לויטין.

צליליו של הקלידן אהרלה ליפסקר הרקידו את הקהל אשר שש ושמח בשמחתו של השליח. אירועים כפר חב"ד- עריכת שולחנות ואוכל. רפי הגברה. קטעי מולטימדיה רחלי אופנר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.