מערכת COL | יום י"ט אדר ב ה׳תשע״ו 29.03.2016

עשרות נערים יתומים חגגו בר מצווה בכותל

עשרות נערים יתומים חגגו את בר המצווה שלהם בכותל המערבי הם הגיעו יחד עם בני המשפחה ועלו בזה אחר זה לתורה לא לפני שהניחו תפילין לראשונה בחייהם ● את הפרויקט מקיימת מזה שנים רבות עמותת 'חיוכו של ילד' ששמה לה למטרה לסייע ליתומים ואלמנות ומשפחות נזקקות. הפעילים חוגגים עם הבנים את בר המצווה ורוכשים להם תפילין  חגגו בר מצווה
עשרות נערים יתומים חגגו בר מצווה בכותל
צילום: חיים טויטו
עשרות נערים יתומים חגגו את בר המצווה שלהם בכותל המערבי הם הגיעו יחד עם בני המשפחה ועלו בזה אחר זה לתורה לא לפני שהניחו תפילין לראשונה בחייהם.

את הפרויקט מקיימת מזה שנים רבות עמותת 'חיוכו של ילד' ששמה לה למטרה לסייע ליתומים ואלמנות ומשפחות נזקקות. הפעילים חוגגים עם הבנים את בר המצווה ורוכשים להם תפילין.

במהלך הטקס בכותל הפתיע את החתנים רבה של הכותל המערבי הרב שמואל רבינוביץ שלחץ את ידי החתנים ובירכם דקות ארוכות.

לאחר טקס העלייה לתורה התקבצו כולם באולם מונטיפיורי בכותל לסעודת מצווה מפוארת לצד מוזיקת שמחה, את האירוע פתח מנהל הפרויקט הרב מנדי חממי במילים חמות ועל החלק האומנותי הופקד הרב ויקטור עטיה במופע קסמים מרתק, לאחמ"כ נשא דברים.

בסיום האירוע קיבל כל חתן ערכת מתנות שכללה מעטפה עם תמיכה כלכלית מכובדת, ספרי קודש, גביע מכסף, שעון יוקרתי ועוד.

עמותת חיוכו של ילד שהוקמה לזכר יוסף חיים ומרים חממי, פועלת בשיתוף עם רשויות הרווחה השונות כדי להגיע למשפחות היתומים והאלמנות. מעבר למשאבים והתמיכה הכספית אותה מפנים בעמותה למשפחות, דואגים הפעילים לצרכים של הילדים ובמקרה הזה גם לערוך עבורם חגיגת בר מצווה.

הרב מרדכי חממי יו"ר העמותה מספר על פעילות עניפה "אנו נמצאים כאן היום כדי לחגוג את היום הכי משמעותי בחייו של נער. אנחנו כאן כדי שירגיש בדיוק כמו כל ילד בגילו. הילדים שנמצאים איתנו כאן הם ממשפחות קשות יום. אם אנחנו לא נחגוג להם בר מצווה, אף אחד לא יחגוג להם", הוא אומר את האירוע כיבד בנוכחותו שליח הרבי בארצות הברית הרב מרדכי דלפין.

על ההפקה: חברת צבעים תיירות והפקות
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.