מערכת COL | יום י"ט אדר ב ה׳תשע״ו 29.03.2016

בטורונטו נפטר ר' אברהם רפפורט ע"ה

ר' אברהם רפפורט, ממייסדי קהילת חב"ד ליובאוויטש בטורונטו קנדה ותומך צדקה וחסד ברחבי העולם, הלך לעולמו בגיל 89 ● זכה לקירובים מיוחדים ע"י הרבי משנות הנשיאות הראשונות, וקיבל מהרבי משימות שליחות שונות ● הותיר אחריו בניו ובנותיו, נכדים ונינים הולכים בדרכי התורה והחסידות  ר' אברהם רפפורט ע"ה
בטורונטו נפטר ר' אברהם רפפורט ע

כתב COL

אברהם חיים ישראל רפפורט
, ממייסדי קהילת חב"ד ליובאוויטש בטורונטו קנדה, ותומך צדקה למוסדות רבים ברחבי העולם, הלך לעולמו ביום שני, ח"י אדר, תשע"ו. בן 89 היה בפטירתו.

ר' אברהם נולד בשנת 1927 ברימנוב, פולין, ועבר את שנות המלחמה בסיביר. כבחור היגר לקנדה, משם הוא ביקר קראון הייטס לעתים קרובות, ולאחר מכן זכה לקשר קרוב עם הרבי בשנים הראשונות של הנשיאות. הרבי גילה עניין אישי בו, לאורך השנים, ולר' אברהם היה פגישות רבות עם הרבי. הוא קיבל מכתבים אישיים רבים, כמו גם משימות שליחות, מהרבי.
הרבי עודד את ר' אברהם להתחתן, ובשנת תשט"ו נשא לאישה את רחל (לבית רובין), והם התיישבו בטורונטו, קנדה, שם הם הפכו לעמודי התווך של קהילת ליובאוויטש.

עם הזמן הפך ליזם נדל"ן מצליח, והפך במהרה לתומך גדול של חב"ד ברחבי העולם. הוא מונה על ידי הרש"ג לאורח הכבוד באירועי ההתרמה לטובת ישיבת ליובאוויטש בניו יורק במשך שנים רבות, ולאחר מכן היה אורח כבוד על ידי הרב זלמן גורארי'ה עבור הקמפיינים של נש"ק.

היה דמות מוכרת ב-770. ר ' אברהם היה מבקר תכופות בקראון הייטס בתקופת החגים, וביומי דפגרא לאורך כל השנה.

לכל אורך חייו של ר' אברהם היה תומך במטרות צדקה ברחבי העולם, כולל חב"ד טורונטו ומיאמי, ארגון כולל חב"ד, ועוד. אשתו רחל ע"ה, נפטרה לפני כמעט שנה בב' ניסן תשע"ה. 

הותיר אחריו את ילדיו: חני רפופורט - השליחה בסירקיוז, ניו יורק, רותי Backer - קראון הייטס, יוסי רפפורט - טורונטו, Lala סלאנסקי - רוקאווי, ניו יורק , ג'ודי קגן - לוס אנג'לס, קליפורניה ו Ezzy רפפורט - מיאמי, פלורידה, נכדים ונינים, ההולכים בדרכי תורה בחסידות.

הלוויתו תתקיים היום (שלישי), ותצא מ'שומרי הדת' בבורו פארק בשעה 14:30, ותעבור ליד 770 בשעה 15:00 יטמן ביום רביעי בצפת, ישראל. משפחתו תשב שבעה בטורונטו מיום חמישי.

ברוך דיין האמת.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.