מערכת COL | יום י"ז אדר ב ה׳תשע״ו 27.03.2016

מאות תלמידי התמימים נגשו למבחן על עשרות דפי גמרא

המשלוח מנות של התמימים: קרוב לשש מאות מתלמידי התמימים הלומדים בישיבות תות"ל בארה"ק, נגשו לכור המבחן על דפי גמרא במסכת גיטין – פעמים אף בתוספת על החומר הנלמד והנדרש מהם במסגרות הישיבות – במסגרת הפרויקט הגדול 'מבצע תורה'  מבחן על עשרות דפי גמרא
מאות תלמידי התמימים נגשו למבחן על עשרות דפי גמרא
קרוב לשש מאות מתלמידי התמימים הלומדים בישיבות תות"ל בארה"ק, נגשו לכור המבחן על דפי גמרא במסכת גיטין – פעמים אף בתוספת על החומר הנלמד והנדרש מהם במסגרות הישיבות – במסגרת הפרויקט הגדול 'מבצע תורה' שהינו תחת ועד תלמידי התמימים העולמי – ארה"ק בניהול הרה"ח מנחם מענדל קנלסקי שיחי', והעומד על המלאכה במבצע זה הוא הרה"ת ר' ישראל לנדא שיחי' – 'מבצע תורה' פועל בדרכים מיוחדים הנצרכים לכך להחדיר בקרב תלמידי התמימים את החשק והרצון לעשות חזרות נוספות ולקנות ידיעה יותר עמוקה בחומר הנלמד בישיבה, ומעבר הנדרש מהם לפי הכללים שבתוך המסגרת ושלא ישתכחו הראשונות, שיהיה להם סיפוק רב ו'געשמאק' בלימוד התורה.

ראש הישיבה הרב חיים אהרון ר"י תות"ל רחובות הביע את התפעלותו הגדולה מהמבצע איך שקול התורה התגבר על ידי זה בתוך היכל הישיבה, וניכר ת"ל תכונה מיוחדת בקרב התלמידים בעת הלימוד ולקראת המבחנים, אשר גורם השתפרות ניכרת בכל סדרי הישיבה.

הרב יוסף יצחק כץ מנהל ישיבה תות"ל בב"ב מעיד אף הוא שב"ה הועיל הרבה ה'מבצע המיוחד הזה' לכללות סדרי הישיבה וכפי שתבעו רבותינו נשיאינו שהתמימים ימלאו כל הסדרים כדבעי.

כבר מתחילת ימי החזרה ניכר תכונה רבה בקרב התמימים הרוצים להשתלב במבצע תורה. מנהלת המבצע מוציאה לאור חידודים יומיים מדפי הגמרא לעידוד החזרה כמו – כן מוציאה שאלות חזרה על הפרקים הנלמדים בכדי לשכלל ולהעצים את החזרה על הלימוד.

בכל שבועיים נערך מבחן סדיר בהיכלי הישיבות, התל' שהצליחו המבחנים הסדירים נגשו למבחן הביניים.

המבחן הנ"ל הינו רק מבחן ביניים – תקופתי – השני, לשלושת המסלולים במסגרת המבצע גמ'-רש"י, ובנוסף מסלול רביעי גמ'-רש"י-תוס'.

ואכן מה נהדר היה המראה לראות מאות תלמידי התמימים שהיו מונחים כל כולם בהספק הנלמד והתפלפלו ביניהם בסוגיות הגמרא עם כל ההתלהבות וה'קאך' וכלשון הרבי שתבע 'מ'זאל זיך קאכן אין לערנען'. ואח"ז כשיושבים התמימים ונבחנים וניכר שביעות רצונם על פניהם מקצירת פרי עמליהם, שהשקיעו עצמם בחזרה ושינון הגמרות, וללא ספק שזהו אכן המשלוח מנות שהתמימים יכולים לשלוח לרבי שיגורם נח"ר לרבי!
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.